Inlägg från: Oliven2011 |Visa alla inlägg
  • Oliven2011

Nelliemeja: åhhh nej vad trist :(. Förbannat också. Hoppas det tar sig snabbt igen o håller i sig. Kram

Bodrum: oj vad spännande. Hoppas också på ett vul eftersom jag inte vet när äl var direkt. Har precis som du jätteömma bröst, betydligt större också :). Illamående eftermiddagar, hungrig, trött o molvärk typ hela tiden. Mer symptom än med de tidigare två.

• Oliven2011

NellieMeja: hejjar på att det tar sig snabbt igen.

Jag har fått tid till vul nästa vecka. Ett tidigt sådant men mest för att datera graviditeten då jag inte har hel koll på äl o så. Ska bli så spännande o hoppas att få se ett tickande hjärta.

• Oliven2011
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-17 06:34:56 följande:

Ni som får vul. . Varför? Räcker det inte med att uppge datum för sista mens?

I vårt fall beror det huvudsakligen på att jag inte vet när äl var och för att kunna datera graviditeten. Också för att vi har haft ett tidigare MA som uppräcktes i v18 där fostret dött i v 8 och jag pallar inte gå så länge igen o tro nåt som inte är.
  • Oliven2011
    Bodrum skrev 2015-06-18 17:12:12 följande:

Nelliemeja: NEJ, fy vad trist!!! Ansluter mig nog till dig tyvärr, VUL igår. Såg INTE normalt ut, inga hjärtslag men normalstort för tiden. Rörde sig inte. Borde varit v7+1. För säkerhets skull VUL om 1 vecka, men de var mycket tydliga med att jag inte skulle hoppas på att det är en fungerande graviditet. Känns så surt bara för jag är sjukt illamående och spyr varje dag , känner mig supergravid! Kan det inte bara börja blöda så att det är över och vi kan börja om? Denna graviditet blev bara helt fel från början till slut... *suck*

Åh nej vad tråkigt! Du som pendlat fram o tillbaka i flera veckor nu ju...:(. Styrkekramar till det tar sig på nytt!
Svar på tråden Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!