Äntligen bestämt oss för att försöka få en trea!

Är i chock!!! Tydligt plus efter typ 10 sek
Lycka till alla. Håller tummarna flr en massa nya fina plus i juli :).
Bodrum: absolut! När var det du skulle på vul? Hade du nåt sånt inbokat?
Nelliemeja: åhhh nej vad trist :(. Förbannat också. Hoppas det tar sig snabbt igen o håller i sig. Kram
Bodrum: oj vad spännande. Hoppas också på ett vul eftersom jag inte vet när äl var direkt. Har precis som du jätteömma bröst, betydligt större också :). Illamående eftermiddagar, hungrig, trött o molvärk typ hela tiden. Mer symptom än med de tidigare två.
NellieMeja: hejjar på att det tar sig snabbt igen.
Jag har fått tid till vul nästa vecka. Ett tidigt sådant men mest för att datera graviditeten då jag inte har hel koll på äl o så. Ska bli så spännande o hoppas att få se ett tickande hjärta.
Ni som får vul. . Varför? Räcker det inte med att uppge datum för sista mens?
Nelliemeja: NEJ, fy vad trist!!! Ansluter mig nog till dig tyvärr, VUL igår. Såg INTE normalt ut, inga hjärtslag men normalstort för tiden. Rörde sig inte. Borde varit v7+1. För säkerhets skull VUL om 1 vecka, men de var mycket tydliga med att jag inte skulle hoppas på att det är en fungerande graviditet. Känns så surt bara för jag är sjukt illamående och spyr varje dag , känner mig supergravid! Kan det inte bara börja blöda så att det är över och vi kan börja om? Denna graviditet blev bara helt fel från början till slut... *suck*
Ska göra vul nästa vecka så blir typ v6/7 nånting enligt min uträkning.
Ska göra vul nästa vecka så blir typ v6/7 nånting enligt min uträkning.