Inlägg från: Misszandra |Visa alla inlägg
  • Misszandra

bikarbonat testet ?!

Åh vad intressant, måste också testa detta! :)

• Misszandra
    Frögurka skrev 2016-02-10 20:52:04 följande:

Gjorde (ett pissigt) kub idag där nubben är en tydlig pojke iaf. Resultatet gick pt helvete, men som sagt, pojke..

Vad hände då? Eftersom resultatet inte var bra?
  • Misszandra
    Frögurka skrev 2016-02-17 14:19:22 följande:

Den tydliga nubben (och även bikarbonattestet) ljög, ja har en flicka i magen. Tyvärr visade de trisomi 18 så ja kommer aldrig få lära känna den lilla :(

Så hemskt, styrkekramar till dig! 
  • Misszandra

Jag har nu gjort bikarbonat testet, kollat en kinesisk kalender och gjort två olika tester där man svarar på frågor, allt tyder på att det är en flicka i magen så det ska bli intressant och se om det faktiskt är en flicka eller inte. 

Hur många har detta stämt för?

• Misszandra
    straw2008 skrev 2016-02-26 10:52:43 följande:

Jag har gjort detta test 6 dagar i rad, visade olika alla dagar. Fick en dotter. 

I kinamockaskogen.....
    Oj haha. Då är det kanske beroende på vad man ätit kanske? Det kanske påverkar trots att man tar testet på morgonen. Ska testa om några dagar igen för och se vad som händer men nu pös det verkligen inget alls. Inget hände.
  • Misszandra
    straw2008 skrev 2016-02-26 11:32:41 följande:
    Misszandra skrev 2016-02-26 11:14:15 följande:
    Oj haha. Då är det kanske beroende på vad man ätit kanske? Det kanske påverkar trots att man tar testet på morgonen. Ska testa om några dagar igen för och se vad som händer men nu pös det verkligen inget alls. Inget hände.
    Jag menar inte att mitt visade olika varje dag... finns ju bara två kön. 
    Men varannan dag tjej varannan dag pojk, har 2 barn sen tidigare o då visade det oxå olika hela tiden. Har pojkar o flickor. 

haha joo jag förstod det. Men trots att det bara finns två kön är möjligheten stor att det bara är ett där inne. 
Svar på tråden bikarbonat testet ?!