Inlägg från: Voluspa |Visa alla inlägg
  • Voluspa

miste vår dotter i v35

beklagar verkligen din förlust och förstår vilken hemsk tid du befinner dig i just nu.. 

jag förlorade mina tvillingpojkar i oktober dock redan i vecka 24,, men ena pojken levde när han kom och gick tyvärr bort sen.. 

Tänkte bara höra om de gjort obduktion? har du fått hjälp att prata med kurator mm. jag trodde inte det skulle hjälpa men det var otroligt bra för mig och även om det låter hemskt nu så kommer det bli bättre med tiden med små små myrsteg... men saknaden och sorgen kommer alltid finnas där.. stor kram till dig

• Voluspa

lider med dig vilken jobbig tid du går igenom just nu.. pma mig om du vill prata eller bara skriva av dig..
    Jättebra med kuratorn min kurator hjälpte som sagt mig mycket och kan ge vägledning osv.. har du träffat nån bra läkare som ev kan hjälpa till att sjukskriva dig?

Sen våra pojkar begravdes i barnlunden där vi valde att lägga dem kändes allt lite lättare och jag förstod mer vad som hänt och har därefter haft lättare att bearbeta det hur förjävligt och fruktansvärt det än känns att gå till sina barns grav kunde vi acceptera det hela mer..

Jag hade även en mamma här i Täby som jag kom kontakt med och fick mycket stöd av som också mist sitt barn.. 

stor kram

Svar på tråden miste vår dotter i v35