Inlägg från: Anonym (änglamamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (änglamamma)

miste vår dotter i v35

Nu är det snart fyra veckor sedan vi måste vårt efterlängtade lilla barn. Livet är fruktansvärt orättvist.

Vi väntar på provsvar men har förstått att det är sällan man får något annat svar än plötslig spädbarnsdöd. Vår tjejs hjärta slutade slut i v35 och jag har följt kurvan. Men när hon föddes var hon 38 lång och vägde bara 1220 grattis vilket jag tycker är väldigt litet för att vara o v 35. Är det någo annan som har varit med om någit liknande, att bebisen varit så liten? Vad har då varit orsaken?

• Svar på tråden miste vår dotter i v35
  • Anonym (änglamamma)

Jag känner också att något borde varor fel då hon var så liten. Allt har sett bra ut och i v 33 var hon pigg och allt såg bra ut.

• Anonym (änglamamma)

Jag märkte bara att hon rörde sig mindre men har fått höra att det är vanligt då det blir trångt. När det är första barnet vet man inte rikigt vad man ska tänka på heller.. Allt har som sagt sett bra ut och när vi var på rutinkontrollen i v 35 hittade dom inte hjärtat.. Det värsta jag någonsin varit med om.

Jag tror också att det har varit något med näringstillförseln men jag tycker det är konstigt att man inte har sett något avvikande..

• Anonym (änglamamma)

Tack! Min man har blivit sjukskriven till och med måndag då han går på 50 %. Jag känner mig absolut inte redo än men hoppas att jag ska kunna jobba i augusti. Jag jobbar med människor och har väldigt mycket stamkunder vilket känns väldigt jobbigt att gå tillbaka till just idag även om jag älskar mitt jobb.
    Imorgon ska vi träffa läkarna för att få ev svar på prover samt att jag hoppas jag får prata om sjukskrivning då eftersom mina 30 "föräldradagar" tar slut snart. Jag hoppas verkligen inte att det ska vara några problem med sjukskrivningen.,
    Jag är verkligen ledsen för att du också har fått gå igenom detta, det är inget NÅGON ska behöva gå igenom.. Fick ni några svar på varför det blev som det blev?

Svar på tråden miste vår dotter i v35