• majapirraja

    Singelsommar?

    Hej !

    Nu tycker jag vi slår våra klocka huvuden ihop och hjälps åt att komma på vad för skoj som vi som singlar ska hitta på i sommar :)

    Det känns som jag behöver iväg och se annat och träffa nya människor, behöver iväg från min lilla brukshåla.

    Jag tänker såhär: Sverige semester ? Vart åker man? Jag vill bara ha roligt i sommar och tänker kanske dra mig dit där det finns massa hålligång :)
    Hyr man en lgh i en annan stad i en vecka och bara hänger på uteserveringar och träffar nya människor (förhoppningsvis ngn snygg och trevlig kille också)

    Flyttar man in hos ngn i en annan stad under semestern?

    Hjälp!?

    /M

  • Svar på tråden Singelsommar?
  • Maija N

    Känner du någon du kan åka till?
    själv tar jag helst in på hotell om jag ska någonstans (inte så dyrt om man delar med en vän)

    Var du ska åka beror ju mycket på hur du är som person och vilka typer av människor du vill träffa. Gotland och Båstad är ju populära under "dom veckorna". Sthlm och Gbg är alltid bra sommarstäder.
    Festivaler? Summerburst? Way out west och liknande är ju ett bra ställe att träffa folk på även om man inte är någon "hardcore festivalare".

    Sedan kan man ju resa i europa otroligt billigt och fortfarande träffa massa svenskar . Oavsett var man reser så kan man ju dessutom dra ihop ett större gäng där kompisars kompisar följer med -> man träffar nytt folk.
    Allt handlar som sagt om intressen:)

  • majapirraja

    Ja jag känner folk att åka till :)

    Ja hotell har jag tänkt faktiskt främst i de städer där jag inte känner ngn :) Det är som sagt ganska billigt och man kan stanna i 2-3 dagar.
    Jag vill träffa spännande människor, men Båstad och Gotland känns väl sådär ;)

    har funderat på festivaler men känns samtidigt som det är något kidsen gör..

Svar på tråden Singelsommar?