Synd att tjejkläder görs inte i pojkmodell.
Skulle aldrig dra på mitt barn kläder med blaffiga tryck.
Skulle aldrig dra på mitt barn kläder med blaffiga tryck.
Nej det förstås, dem kan ju dö av det. Eller vänta, kan dem?
[quote=75326748][quote-nick]Rumpelstiltskins skrev 2015-05-20 20:41:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Oh, well, I do.
We are very rare, and we are mostly women.
Det är ju inte du som ska ha på dig kläderna, eller? Mina barn får i den mån det är möjligt välja själva. Finkläder väljer jag men till vardags kan de få matcha hur illa de vill! Fördelen med att vara barn!
Du vet att "snyggt" är olika i olika ögon va? Det du tycker är snyggt kan jag tycka är fult, hajar du det hela?
Eller finns det någon oskriven lag att "snyggt" bara är det som du och din unge väljer?
...och dessutom är det svårt att låta barnen ärva sådana kläder, eller att sälja dem i andra hand eller ge bort dem. För de blir "gamla" så fort en ny Disneyfilm kommer ut. Alla ser att barnet har begagnade kläder.
Ralph Lauren är en person som arbetar med att designa kläder (bland annat). Hans kläder har således fått namnet Ralph Lauren, men det visste du hoppas jag?
Disney, eller "The Walt Disney Company" är ett företag inom nöjesbranschen. Ej heller ett klädmärke med andra ord. Däremot finns Disneys figurer tryckta på diverse kläder, även på en del märkeskläder men det visste du också hoppas jag?
Med andra ord är inte Ralph Lauren "Snyggt" eftersom Ralph Lauren är en person och således skulle vara "SNYGG" om man fann honom attraktiv. Däremot kan man tycka att hans klädmärke "Ralph Lauren" är snyggt men eftersom att du har svårt att föra dig i skrift så är det även svårt att förstå vad du menar.
Slutligen så är det väl inte märket som avgör om ett plagg är snyggt eller inte? Det är väl plagget i sig? Eller är allt som inte har ett dyrt märke fult menar du?
Ja och det är ju också helt horribelt.. Att folk ser att man har ärvt en tröja för att Frost är såååååååååå 2014.
Säger den som för sig anonymt på nätet. Bra jobbat !
Som jag framstod vara? Det är du som inte har ett bättre svar än "My Gosh".
Vi är alla anonyma.
Eller heter du Rumpelstilskins?
Isåfall är jag det första att beklaga.