Synd att tjejkläder görs inte i pojkmodell.
Jisses, pojkar ska uppfostras till män, inte musar. Inse att dessa manliga pojkkläder har ett syfte.
Klä dig själv som en transa om du tycker det är kul. Straffa inte ditt barn med genustramset.
Jisses, pojkar ska uppfostras till män, inte musar. Inse att dessa manliga pojkkläder har ett syfte.
Klä dig själv som en transa om du tycker det är kul. Straffa inte ditt barn med genustramset.
Hur transformeras en människa till en... mus?
Varför får han inte se flickig ut? Är det fel att vara tjej?
Geusmammor är lite av definitionen på människor med skygglappar på. Helt oförmögna att ta in fakta utan har fått verkligheten klart för sig genom svensk media propaganda.
Det beror väl på hur trygga de är i sin manlighet?
Om manligheten sitter i kläderna så är ju manligheten väldigt skör.
Du menar att han får olika plats i hierarkin beroende på vilken färg på tröjan han har?
@Donum
Snälla, kan du försöka se hur det ser ut utanför din sängkammare.
Det gjorde jag ju precis. Du påstod att min mans manlighet och plats i hierarkin påverkas av en rosa tröja. Jag påstår att det inte alls har någon inverkan. Jag förstår att om man är osäker på sin manlighet så blir färg på kläder viktiga. För de som inte är osäkra så spelar färgen ingen roll.
Är han ett jobbigt exempel?
Du tror inte att framgångsrika personer med rätt hög status påverkar som förebilder?