BF februari 2016
Satt och kollade på tv och sen bara började jag blöda. Det har kommit blod i två andra graviditeter och då har det gått bra men jag får ändå panik och förbereder mig för det värsta. Skulle/ska gå in i v 13 imorgon.
Satt och kollade på tv och sen bara började jag blöda. Det har kommit blod i två andra graviditeter och då har det gått bra men jag får ändå panik och förbereder mig för det värsta. Skulle/ska gå in i v 13 imorgon.
Fick en tid idag kl 13. Blödde mellan ca 22-23 igår. Så nervöst.
Nu har jag varit på vul och allt såg bra ut!!!
Barnet sprattlade och levde om :)
Inorgon börjar jag jobba igen och man ska skjutsa och hämta på olika ställen. Hur ska man orka? Hoppas jag får ngn extra kraft imorgon! :)
Sen måste jag kolla vad jag egentligen kan ha på mig för att dölja magen.
Lollipoppan: Ja känner som du är orolig hele tiden vågar knappt se fram emot rul fall något är fel. Känner ingenting bara ofta ont i huve å magen sväller upp på kvällen å när ja ätit . Går in i vecka 18 i morgon . Inte ens fått sett om de ens slår ett litet hjärta alls någon gång under den tiden :(
Någon som vet va man ungefär får i mamma peng om man inte har jobb utan går på praktik .
Gick in i v14 igår och har molvärk längst ner i mitten av magen. Värst är det på kvällarna efter jobbet. Idag har jag det redan nu på morgonen. Jag räknar ner dagarna till ultraljudet på onsdag.
Blödde ju förra torsdagen och fick göra vul och allt såg bra ut och de sa att resterna förmodligen skulle komma ut snart. En hel vecka tog det.