BF februari 2016
Vilken vecka är ni i och har ni gått upp något?
Jag brukar ha gått upp lite nu iaf,
Är i vecka 14. Men jag startade med att gå ner 2 kg och sen gått upp högst 0.5 kg.
Vilken vecka är ni i och har ni gått upp något?
Jag brukar ha gått upp lite nu iaf,
Är i vecka 14. Men jag startade med att gå ner 2 kg och sen gått upp högst 0.5 kg.
Hoppar också gärna in här! :) Väntar första barnet med bf 7/2, är i vecka 16+0 idag. Har mått bra fysiskt hela graviditeten men är en ganska ängslig person så det har varit mycket oro.. Har varit på ett tidigt ul i v 11+0 där vi såg en liten livlig krabat som gjorde kullerbyttor och hade sig :) rutin-ul är inte förrän om två veckor.
Har ni andra funderat nåt på föräldragrupper via mödravården? Ni som har barn sen tidigare, har föräldragrupperna gett något?
Är i vecka 19 å inte känt nåt än ja heller :(
När började ni känna med första barnet?
Imorgon ska jag äntligen på ultraljud men jag är så nervös!!!
Vecka 20 nu. Inte känt nånting varken växtvärk lr nåt brösten ömmar inte längre ,hade typ som mens värk en dag å i morse gjorde de lite ont men annars ingenting . Är de vanligt lr ?
Nu har jag varit på ultraljud och allt såg bra ut! Jag var så nervös innan så jag knappt kunde jobba. Nu ska jag iväg på möte till kl 20, undra hur koncentrerad jag kan va då!
Idag berättade jag för min chef och igår för kollegorna. Nu slipper jag smyga och tänka på hur jag ska klä mig för att dölja magen.