BF februari 2016

Så gick vi in i v29 idag jag och pyret =) magen börjar bli lite i vägen måste jag väl erkänna! ^^

Härligt! Här gick in i v 29 igår och jag måste säga att jag har lite svårt att förstå hur hon ska kunna bli större där inne när det redan känns rätt fullt därinne;)
Hur mycket känner ni av era bebis i magen? Tycker att min sover ganska mycket
Jag led av illamående som hette duga fram till v11-12 ungefär, sen försvann det sakta men säkert. Men nu har jag mått sjukt illa igen sen ett par, tre dagar tillbaka? Någon som känner igen sig? Är i v29 och har i övrigt inga problem med t.ex halsbränna och sura uppstötningar. vill bara spy?
Hej!
Jag är i vecka 30... Är lite nyfiken på hur ni mår känslomässigt? Jag känner mig nämligen så nedstämd och bröt ihop under helgen och bara storgrät flera gånger. Har sjukanmält mig från jobbet nu måndag och tisdag för att jag känt mig så nere. Och nu känner jag såklart dåligt samvete för det...!
Sen har jag blivit så extremt klängig på min sambo, vill helst bara sitta hemma ihopkurad med honom HELA TIDEN. Känner mig inte normal direkt :)
V30 och sf låg idag på 29 cm och 11 kg plus sen inskrivningen! Ojojoj, hur ska detta sluta? *phu*
Jag går i samma tankar, sf-måttet var 31,5 i vecka 30 och 10 kg plus :) ska bli spännande att se vad jag hamnar på under nästa besök hos barnmorskan :)
Vi får se vad slutsiffran blir :) Känner inte att det är något jag oroar mig för dock :) min viktuppgång var som mest fram till ca v. 25. Mellan mina två senaste besök (3 veckor emellan) hade jag gått upp 0,2 kg men magen hade växt 2,5 cm :) så Lillkillen växer nog som han ska :)
Så olika det är med när man börjar gå upp :) försök så gott du kan att inte lägga fokus på det utan precis som du skriver så är den extra vikten bra för dig vilket betyder att den är bra för er bebis med :)
God morgon..
Normal BMI innan graviditet och väntar mitt andra barn.
är i V32 och gått upp 12 kg vilket min BM gick i taket för. Skulle verkligen tänka på va jag åt osv... vart först deppig då jag äter sunt men kan tyvärr inte träna som jag brukar göra.
Men då de är andra barnet orkar jag inte höra detta så tänker , -vänta tills jag kommer med 30 plus kg. nämen så kanske de inte blir denna gång men gick upp väldigt mycket med min först födda.