• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Sefone

Känner precis samma sak! Gravid efter ÄL stimulering och makeinsemination, förra graviditeten slutade i MF. Men jag försöker verkligen tro att det ska gå vägen den här gången.

Om inte tänker jag i alla fall försöka njuta av de dagar som jag är gravid ;)

Bf120216 skrev 2015-06-16 16:58:20 följande:

Hej FamJ! Ja är graviditet vecka 6+4 å känner som du har svårt att ta det med ro.. Är ständigt nervös för missfall och svårt att njuta. Vi vart oxå gravida efter en stimulering.

Vi har hållit på ett bra tag innan vi fick stimuleringen så de känns som vi väntat jätte länge.... Håller alla tummar och tår för oss och er att de går allt som de ska ????

• Meri87

Får jag gå med här..plusade idag.. Så jäklaaa glad va!! Äntligen så ska vi få en bebis hemma.

• FamJ

Ja jag förstår dej :/ skall ni få göra vul snart?

Håller verkligen oxå tummar och tår

Bf120216 skrev 2015-06-16 16:58:20 följande:

Hej FamJ! Ja är graviditet vecka 6+4 å känner som du har svårt att ta det med ro.. Är ständigt nervös för missfall och svårt att njuta. Vi vart oxå gravida efter en stimulering.

Vi har hållit på ett bra tag innan vi fick stimuleringen så de känns som vi väntat jätte länge.... Håller alla tummar och tår för oss och er att de går allt som de ska ????

• FamJ

Håller tummarna

Sefone skrev 2015-06-16 21:52:47 följande:

Känner precis samma sak! Gravid efter ÄL stimulering och makeinsemination, förra graviditeten slutade i MF. Men jag försöker verkligen tro att det ska gå vägen den här gången.

Om inte tänker jag i alla fall försöka njuta av de dagar som jag är gravid ;)

• aprilbebisen
    Meri87 skrev 2015-06-17 00:03:53 följande:

Får jag gå med här..plusade idag.. Så jäklaaa glad va!! Äntligen så ska vi få en bebis hemma.

Klart du får :) grattis
  • Mandis13

Hej!

Jag hoppar också in här. Jag är 31 år och gravid med andra barnet, gick in i vecka 5 idag med BF 23/2 2016. Känns som att jag går runt med ett stort leende på dagarna och vill så gärna knöt att det snart är semester så att man slipper dölja magen i början. 

Har fått för mig att magen kommer fortare med andra barnet, vad säger ni? Vad har ni för erfarenheter av det? När kommer magen? :) 

Har ni startat upp någon Facebookgrupp för denna grupp? 

• Moorii

Hej! Jag hoppar gärna in här :) gravid i vecka 6+3 här, plussade förra veckan! Vi hade försökt i tio månader, och en vecka innan jag blev gravid började jag äta levaxin då mitt värde var väldigt högt, vill tro att det var det som hjälpte :) halv elva idag ska jag och mannen på inskrivning, så spännande! Grattis till alla er andra!

• Meri87
    Mandis13 skrev 2015-06-17 07:01:20 följande:

Hej!

Jag hoppar också in här. Jag är 31 år och gravid med andra barnet, gick in i vecka 5 idag med BF 23/2 2016. Känns som att jag går runt med ett stort leende på dagarna och vill så gärna knöt att det snart är semester så att man slipper dölja magen i början. 

Har fått för mig att magen kommer fortare med andra barnet, vad säger ni? Vad har ni för erfarenheter av det? När kommer magen? :) 

Har ni startat upp någon Facebookgrupp för denna grupp? 

Oh vad kul!! Jag väntar åxå andra barnet, har en son på 7 år.

Jag är 4+1, BF 22/2 2016 ????
  • Bf120216
    FamJ skrev 2015-06-17 05:52:45 följande:

Ja jag förstår dej :/ skall ni få göra vul snart?

Håller verkligen oxå tummar och tår

Vul blir om ca 1månad den 15juli så de känns som en evighet!! Ni då när ska ni iväg????
Svar på tråden BF februari 2016