• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • malar87

Halloj!
    Testade förra tisdagen då mensen var 1 vecka sen och blev ett pluss.
    har bf 7 feb så är i v 7 (6+0) väntar mitt tredje. Första med min nya

• Zamira
    busan00 skrev 2015-06-15 17:05:45 följande:

Ja vill veta å känna mig säker på att de är ett liv där inne, hade även tänkt göre kubtest någon som vet var man kan göre de i Värmland?

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6132050

Vet inte om detta fortfarande är aktuellt, men borde vara det, så tror vi får söka oss till andra län tyvärr..

• FrunIHuset
    Zamira skrev 2015-06-15 19:34:35 följande:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6132050

Vet inte om detta fortfarande är aktuellt, men borde vara det, så tror vi får söka oss till andra län tyvärr..

Kub görs endast på kvinnor över 35 i Karlstad. Vi andra får om tid finns kontakta Karlskoga och de i sin tur skickar räkning till Karlstad. Tyvärr hade de ingen tid för mig när jag ska ha KUB och privat kostar cirka 2000:-. Och då var det Göteborg eller Stockholm. Vi har idag valt att avstå och gör ett 3D/4D ultraljud runt vecka 25 istället :) Roligare att lägga 2000:- på något där man får en himla massa bilder och en dvd från ultraljudet!
    Mamma till L 2013 och bebis 2016
  • NellieMeja

Får hoppa av här. Då lyckan blev kort plussade i lördags på bim+5 men nu är missfall på gång blöder å magen känns konstig. Å har haft missfall förut när vi skulle försöka få tvåan å det känns lika. Blir så less kunde lika gärna mensen kommit förra måndagen. Blir till å försöka en 7 gång nu då. Lycka till er andra i era gravidte ter.

• busan00

Man får göre kub i Värmland i Karlstad även om man är under 35 men sen 2015 så är de brist på personal så dom.under 35 hänvisas t ett annat ställe i Värmland. Å ja undrade bara vart man kan göre de. Men Karlskoga kunde man lr ? För som sagt dom står för de :)

• busan00

Man får göre kub i Värmland i Karlstad även om man är under 35 men sen 2015 så är de brist på personal så dom.under 35 hänvisas t ett annat ställe i Värmland. Å ja undrade bara vart man kan göre de. Men Karlskoga kunde man lr ? För som sagt dom står för de :)

• En PantherTant

AngelinaAr och NellieMeja: trist, beklagar missfallen. Lycka till i fortsättningen, snart lyckas det nog hela vägen!

• Empan85
    busan00 skrev 2015-06-15 20:48:15 följande:

Karlskoga erbjuder kub till alla som vill. Ska göra min den 27/7 :)
  • busan00

Empan85. Vilken vecka är du I då?;) när fick du tid för de? Var de lång väntetid ? Bor lixom 20 mil därifrån men de närmaste som görs tydligen så tänkte när man ska boka tid för å va säker å hinna få tid innan de är försent. . Är i vecka 9 i morn. (8+0)

• aprilbebisen
    AngelinaAr skrev 2015-06-15 17:50:28 följande:

Hej

Har pågående missfall nu... Andra gången i rad hade förra månaden åxå...Har en dotter vill ha ett syskon

.får väl plocka upp ägglossning testerna igen.

Nu är man på ruta ett igen... Puhhh...

Aja det lär väl ta ngn gång det är bra att kroppen sköter de sj dom trodde först det va utomkveds då hcg sakta tappades upp...men men...ushh kramp jävlar så jävla ont!men så är det det är så vanligt med missfall. Grattis alla med plus...Ska fan bli gravid direkt ska nte ge mig haha

Beklagar verkligen :(
Svar på tråden BF februari 2016