• Anonym (ok)

Hjälp, jag är kär i en annan man

behöver du ens ställa en så dum fråga?, du är kär i en annan klart du måste lämna, annars leker du ju med hans känslor bara.

• Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-05-27 22:21:24 följande:
    Tack för ditt svar. Jag vet att det jag gör är fel. Tycker det är så svårt att lämna. Ska jag slänga bort tio år och min familj på en kille som jag egentligen inte alls vet om det kommer bli något med i det långa loppet. Det är ju det som hindrar mig från att lämna och barnen. Jag vill inte slita upp barnen innan jag vet hur det blir.
    Fast det är ju risken du får ta och uppoffringen ...
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-05-28 08:13:35 följande:

Jag förstår att ni dömer mig. Jag gjorde samma sak innan jag själv hamnade i den här situationen. Jag behöver inga moraliska pekpinnar om hur fel det är eller vilken hemsk människa jag är. Det vet jag redan ändå. Det jag snarare är ute efter är konkreta råd hur jag ska hantera min situation. Jag inser att fl inte är den bästa platsen för det. Tack strangertown och anonym(sara) för era inlägg i "debatten".

Fast du är kär i en annan ju altså kär, det är styarka ord ska du va kär i en annan och låta din man sitta godtrogen hemma? Kär är ju starkt ord.
  • Anonym (ok)
    Anonym (45 år kvinna) skrev 2015-05-28 23:22:03 följande:

Hej

Känner igen mig lite

Min make och jag har skaffat oss en älskare som är bi. Maken är bi.

Vi klickade så bra alla tre..Vi har haft trekant några gånger

Älskaren och jag sms till varandra via kik varje dag

Vi t.o.m. Pratar i telefon i veckan. Vi är galet lika o behöver inte säga mycket. Han är ödmjuk och generös, totalt annorlunda än min make

Jo han o jag haft sex utan min mans vetskap

Det var helt fantastiskt härlig..

Vi båda blivit förälskade i varandra. Ja vi båda gifta

Jag sen 22 år, han sen 7 år. Vi båda insåg här om veckan hjälp!! Vi är kära men vi kommer inte att lämna våra respektive..

Nu har vi inte träffas själva på ett tag nu

Snart ska vi tre ses, maken bokat hotell för att vi alla ska njuta tillsammans.. Ser fram emot

Så vi fortsätter att träffas,men endast vi tre

Lät ju jättetrevligt och personligt , låt mig fråga hur hanterar du dina känslor när du är lät i en annan man ??
  • Anonym (ok)

Vad är det för fel på folk , de vågar inte göra slut , har ni bara fasta inkomster är det väl inte så svårt att ordna ???

• Anonym (ok)
    Anonym (moralisten) skrev 2015-05-29 18:24:43 följande:

Handlar inte om det. Det handlar om att inte veta vad som händer. Att hoppa ut i det okända. Att inte veta om man gör rätt eller fel vilket val man än gör.

Man vet väl om man vill göra slut och varför osv måste typ inte ha något nytt godmorgon så det måste väl inte väljas .
  • Anonym (ok)
    Anonym (moralisten) skrev 2015-05-29 18:24:43 följande:

Handlar inte om det. Det handlar om att inte veta vad som händer. Att hoppa ut i det okända. Att inte veta om man gör rätt eller fel vilket val man än gör.

Förstår det och det kan säkert kännas ensamt och tomt om ni inte har massa kompisar osv ,men hellre det ön att förhasta sig på vild marken .
  • Anonym (ok)

Någonstans är det bättre du lägger ner det hela ...Du kommer få ännu mer strul iom du är otrogen.

• Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-01 22:22:38 följande:
    På vilket sätt tror du att den här kommentaren hjälper mig?
    Det gör det inte kanske du har ju redan varit otrogen, men värt att fundera över eftersom du säger du är kär...
  • Anonym (ok)
    Anonym (Allt eller inget!) skrev 2015-06-01 22:09:43 följande:

Lite sent då hon redan har känslor och har inlett en sexuell relation med den nya..

Ja det är ju svårt tror jag att konstruera något på halva grunder, är det redan dåligt hemma och lång tid ja då skiljer man sig oavsett det finns någon annan eller ej.Det värsta man kan göra är förskräckliga misstag  vilket inte det värkar va i ts fall då hennes syn på sin man är nedlåtande.
Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man