Hjälp, jag är kär i en annan man
behöver du ens ställa en så dum fråga?, du är kär i en annan klart du måste lämna, annars leker du ju med hans känslor bara.
behöver du ens ställa en så dum fråga?, du är kär i en annan klart du måste lämna, annars leker du ju med hans känslor bara.
Jag förstår att ni dömer mig. Jag gjorde samma sak innan jag själv hamnade i den här situationen. Jag behöver inga moraliska pekpinnar om hur fel det är eller vilken hemsk människa jag är. Det vet jag redan ändå. Det jag snarare är ute efter är konkreta råd hur jag ska hantera min situation. Jag inser att fl inte är den bästa platsen för det. Tack strangertown och anonym(sara) för era inlägg i "debatten".
Hej
Känner igen mig lite
Min make och jag har skaffat oss en älskare som är bi. Maken är bi.
Vi klickade så bra alla tre..Vi har haft trekant några gånger
Älskaren och jag sms till varandra via kik varje dag
Vi t.o.m. Pratar i telefon i veckan. Vi är galet lika o behöver inte säga mycket. Han är ödmjuk och generös, totalt annorlunda än min make
Jo han o jag haft sex utan min mans vetskap
Det var helt fantastiskt härlig..
Vi båda blivit förälskade i varandra. Ja vi båda gifta
Jag sen 22 år, han sen 7 år. Vi båda insåg här om veckan hjälp!! Vi är kära men vi kommer inte att lämna våra respektive..
Nu har vi inte träffas själva på ett tag nu
Snart ska vi tre ses, maken bokat hotell för att vi alla ska njuta tillsammans.. Ser fram emot
Så vi fortsätter att träffas,men endast vi tre
Vad är det för fel på folk , de vågar inte göra slut , har ni bara fasta inkomster är det väl inte så svårt att ordna ???
Handlar inte om det. Det handlar om att inte veta vad som händer. Att hoppa ut i det okända. Att inte veta om man gör rätt eller fel vilket val man än gör.
Handlar inte om det. Det handlar om att inte veta vad som händer. Att hoppa ut i det okända. Att inte veta om man gör rätt eller fel vilket val man än gör.
Någonstans är det bättre du lägger ner det hela ...Du kommer få ännu mer strul iom du är otrogen.
Lite sent då hon redan har känslor och har inlett en sexuell relation med den nya..