• Anonym (ok)

Hjälp, jag är kär i en annan man

Ni måste ju va värda att lämna familj för är ni det ?? det är väl inte bara hoppa från bladtill blad som många gör??

• Anonym (ok)
    Anonym (ok) skrev 2015-06-02 12:54:32 följande:

Ni måste ju va värda att lämna familj för är ni det ?? det är väl inte bara hoppa från bladtill blad som många gör??

Det är inte konstigt killen tvekar, ts hade säkert kunna hoppa till ett annat blad.
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-03 12:56:00 följande:

Han är medveten om känslorna jag har för kollegan och att det är ömsesidigt.

Fast det är ju du som ska göra något åt det inte han du är kär i en annnan du ska göra slut inte han bebis där.
  • Anonym (ok)

Tror hon inte vågar känna det misstaget hon kanske gör genom att göra slut och sedan kanske få bakslag och veta att hon begick ett misstag att lämna, men finns nog ingen som hade stannat kvar som är helt normal.

• Anonym (ok)
    traveler skrev 2015-06-03 14:50:53 följande:

Har man levt så länge tillsammans med någon så är det klart att det är spännande med nya människor. Jag tror nästan spänning är något man får försöka hålla sig ifrån om man vill ha kvar sin partner

Eller så är dom kära allt handlar inte om spännande saker kan ju faktiskt va på riktigt.
  • Anonym (ok)
    Fool skrev 2015-06-03 22:11:20 följande:
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-03 14:46:43 följande:

Maken vet om att vi har haft sex. Jag har kört med öppna kort.

Starkt av dig TS
    Nej det är svagt och lågt att inte göra slut öga för öga och skilja sig ocg signera papperna , det är mycket svagt.
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-04 13:49:04 följande:
    Det är starkt att våga vara ärlig och erkänna det man har ställt till med.
    Jag har aldrig ställt till med något har de gjort så djävla bra själv ... skicka tack 
  • Anonym (ok)
    Anonym (ok) skrev 2015-06-04 13:53:12 följande:
    Jag har aldrig ställt till med något har de gjort så djävla bra själv ... skicka tack 
    har aldrig varitr otrogen skulle inte falla mig in, men andra saker som gör att det tar fucking slut.
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-10 12:07:49 följande:

Jag känner mig så falsk. Maken vill verkligen kämpa för att vi ska hitta tillbaka till varandra. Jag vill inte det, men känns som jag måste då vi har barnen. Jag kan inte sluta tänka på den här andra killen och jag har inte träffat honom på en vecka. Jag längtar så himla mycket efter honom!!!

Vad maken sa? Han blev givetvis jätteledsen men att han hade misstänkt att det var så. Oavsett vad så älskar han mig och vill verkligen att vi ska kämpa. Mitt i alltihop är vi ändå sams. Vi bråkar inte, allt känns typ som vanligt, med den skillnaden att jag har mitt hjärta hos en annan man.

Som en omogen barnunge faktiskt ....
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-15 03:16:11 följande:

Jag har tills vidare brutit med den här killen. Det gör så ont. Jag gör det för mina barns skull. Men det är tungt! Jag vill vara med den

här killen. Han betyder så mycket för mig, idag är det en månad sen vi bestämde att vi skulle testa att vara mer än vänner... Jag är inte säker på att jag gör rätt, eftersom att mitt hjärta är hos den här andra mannen. Jag är så olycklig. Att göra något jag inte vill för någon annans skull är hjärtskärande.

Maken anstränger sig till tusen för att vi ska hitta tillbaka till varandra. Köper blommor och har förändrat sig totalt. Jag kan inte uppskatta det, Det jag känner för den andre är så starkt. Vill hela tiden åka till honom. Det känns som att vara i ett fängelse...

Ja sånt är livet, ....(-: 
  • Anonym (ok)
    Anonym (ok) skrev 2015-06-15 19:53:30 följande:

Ja sånt är livet, ....(-: 

Fast du kan ju inte få allt ni vill i livet så är det ju .
  • Anonym (ok)
    Anonym (ok) skrev 2015-06-15 21:03:41 följande:

Fast du kan ju inte få allt ni vill i livet så är det ju .

Eller allt ni vill ha det går inte att få , så är det ta nu har du din man .
Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man