Starta syskonverkstad i juni 2015
Hej!
Några fler som är på gång att försöka skaffa ett syskon? Lillen här hemma är 10 månader nu. Tänker sluta med p-piller i juni.
Hej!
Några fler som är på gång att försöka skaffa ett syskon? Lillen här hemma är 10 månader nu. Tänker sluta med p-piller i juni.
Puffar
hej Humlan26
jag funderar fortfarande om jag ska försöka eller inte min dotter är 11 månader 15 juli.
Det är lite opassande om man tänker på pengar men jag längtar efter en till..
svårt beslut.
hur ser det ut hemma hos dig med hus, jobb och annat ?
Hej, jag räknar dagar till sista ppillret är taget så att vi kan återuppta bebisverkstaden. Blev ordinerad att äta p-piller några månader för att stabilisera hormonnivån i kroppen efter flertal missfall och problem med cysta. I slutet av månaden hoppas jag på äl men jag vet att det kan ta lite tid för kroppen att komma igång efter p-piller stopp. Vill så gärna att sonen ska få ett syskon. Har längtat på tok för länge nu
alva91: Blir man gravid inom 1 år och 9 månader efter barnets födelse behåller man sin sgi.
Flerattälska: hur gammal är din son?
Vi bor i hus och har ett fast jobb.
Flerattälska: hur gammal är din son?
Vi bor i hus och har ett fast jobb.
Jag är gärna med här!
Jag har en dotter som blir fyra i augusti och en son som blir ett om två veckor. Vi har börjat försöka. Skulle haft ÄL den 29/5 men den blev av någon anledning sen så den kom inte förrän 6/6 så det blev första försöket då. Nu går jag bara och räknar ned dagarna till BIM..
alva91: Blir man gravid inom 1 år och 9 månader efter barnets födelse behåller man sin sgi.
Här tänkte jag sluta med minipiller efter midsommar. Snart alltså! Äter mini pe. Ni andra?
Jag hoppar gärna in här om jag får!
Jag har en son på snart 14 månader och vi började försöka efter förra mensen som startade 30 maj. Så nu har jag bim den 27 juni! Känns som en evighet. Har testat med äl-test och jag hade äl tidigare än vad jag trodde, så bara att vänta nu helt enkelt! SÅ LÄSKIGT.