Starta syskonverkstad i juni 2015
Hej!
Några fler som är på gång att försöka skaffa ett syskon? Lillen här hemma är 10 månader nu. Tänker sluta med p-piller i juni.
Hej!
Några fler som är på gång att försöka skaffa ett syskon? Lillen här hemma är 10 månader nu. Tänker sluta med p-piller i juni.
Puffar
alva91: Blir man gravid inom 1 år och 9 månader efter barnets födelse behåller man sin sgi.
Flerattälska: hur gammal är din son?
Vi bor i hus och har ett fast jobb.
Här tänkte jag sluta med minipiller efter midsommar. Snart alltså! Äter mini pe. Ni andra?
Är det längtan efter en till bebis eller att ni vill att syskonen skall vara nära i ålder som gör att ni väljer att skaffa syskon nu? Här är det både och.
Vi körde med ägglossningsstickor förra gången. Har också oregelbunden mens. Har ni andra testat? Förra gången hade jag äl på dag 40.!
MiniQ Grattis!
Tror jag slutar med mini pe i morgon!
Skulle vilja ha bebis i slutet på maj eller juni. Sist gick det på andra försöket, men man vet ju aldrig.
Hej
Jag hakar också. Har en dotter på 18 månader och känner nu att det är dags för ett litet syskon så vi är inne på första försöket. Jag har en väldigt oregelbunden menscykel men hade äl på midsommarafton så jag räknar med att bim är runt 3 juli :)