• Zarch

Blockad av partner?

Äh fy sjutton vilket grisigt beteende att helt öppet inför era gemensamma vänner sitta och limma på en annan brud. Höjden av respektlöshet, helt oförlåtligt och det där ska du inte behöva stå ut med.

Blir fan chockerad, fulspel i mailen och annat dylikt är nog rätt vanligt men öppet? Nej fy sjutton...han ber ju om att du ska ge honom rött kort så lägg ner analyserna och kicka ut honom.

• Zarch
    Anonym (FB Sårad (långt men behöver hjälp)) skrev 2015-05-29 19:52:37 följande:

Fast jag visste innerst inne så känner jag mig chockad.

Jag gjorde ett nytt konto och loggade in och kunde nu se hela hennes vänlista. Jag kunde även se vad han lagt upp offentligt på sin sida, som han har dolt för mig. Vilken jävla förbannad jubelidiot Han är så jävla dum att han till och med hade sin egen bild på profilen, som jag har tagit på honom. Jag tog en skärmdump som jag ska trycka upp i ansiktet på honom när han kommer hem. Nu jävlars ska han ut.  

(osunt) Vi har varit tillsammans i tio år och jag kastar inte ut honom utan att ha klara bevis, flört eller inte. Han har ju nekat till det och kallat det vänskaplig jargong. Men nu har jag bevis tillräckligt. Fy fan säger jag bara 

Kan du kommentera statusen i kommentarsfältet? Eftersom han och bihanget helt öppet har suttit och raggat så borde du skriva en klockren och slagfärdig kommentar, inte i ren vrede....man kan fila på något. Och självklart överge idioten sedan, men du förtjänar banne mig upprättelse där.
Svar på tråden Blockad av partner?