• Mamma till två gullegrisar

Vi som försöker få en trea !!

Nu har vi bestämt oss för ett tredje barn.. Har en snart 8-åring och en snart 5-åring.. Så var ett tag sen jag var gravid sist ;)

Har ägglossning nu i helgen, gissar jag.. så om det varit som innan så borde det bli till i helgen.. Hoppas hoppas :))

• Svar på tråden Vi som försöker få en trea !!
  • AnneliR

Jag väntar min tredje och är i vecka sju. :) mina barn är 4 och 5 år gamla. Bf blir i slutet av januari om det vill hålla i sig. Håller tummarna för dig att du får ett plus på stickan om 2 veckor :)

• gullan83

Hej hej jag ska göra försök till en trea nu till veckan äl nästa helg

• Snowflakee

Försöker också på en trea och har haft äl nu under helgen. Nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare så man kan få ta ett test och hoppas hoppas hoppas det visar ett Plus

• Snowflakee

Nu har det gått några dagar sen ägglossning. Har ont i tjejmagen, stickningar i ljumskarna och är jätte svullen över magen. Mår konstigt och började gråta för ingenting i morse, undra om det har tagit sig eller är det för tidigt att må så här? 

Snowflakee skrev 2015-06-04 20:54:38 följande:

Nu har det gått några dagar sen ägglossning. Har ont i tjejmagen, stickningar i ljumskarna och är jätte svullen över magen. Mår konstigt och började gråta för ingenting i morse, undra om det har tagit sig eller är det för tidigt att må så här? 

Hej.. så har jag med.. ett par dagar efter äl så hade jag stickningar i äggstockarna kändes det som . Samt som mensvärk ungefär . Nu är det rätt lugnt. Lite som mensvärk då och då. När ska du testa? Eller du väntar tills bim dagen passerat? Kul om vi plussar båda två ungefär samtidigt :))
  • Snowflakee
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-04 22:53:06 följande:
    Hej.. så har jag med.. ett par dagar efter äl så hade jag stickningar i äggstockarna kändes det som . Samt som mensvärk ungefär . Nu är det rätt lugnt. Lite som mensvärk då och då. När ska du testa? Eller du väntar tills bim dagen passerat? Kul om vi plussar båda två ungefär samtidigt :))
    Spännande, hoppas dom där stickningarna och mensvärken betyder Plus. Jag tänkte jag skulle vänta till nästa helg 13e, 14e :) När ska du göra test? När kan man som tidigast testa? Den här väntan är jätte jobbig :/ 
    Snowflakee skrev 2015-06-05 10:11:24 följande:

Spännande, hoppas dom där stickningarna och mensvärken betyder . Jag tänkte jag skulle vänta till nästa helg 13e, 14e :) När ska du göra test? När kan man som tidigast testa? Den här väntan är jätte jobbig :/ 

Verkligen :) jag ska också testa på lördag eller söndag nästa helg. Enligt min app så ska jag ha mens 15 juni men brukar få den 1-2 dagar innan så blir nog test på lördag morgon. . :) har som mensvärk då och då. Har vid något tillfälle också kännt lite i ryggen och såna här symtom har jag aldrig efter ägglossning så tror faktiskt det blir ett plus :))
Svar på tråden Vi som försöker få en trea !!