Anonym (Nanna) skrev 2015-06-11 00:00:00 följande:
Hej du verkar åxå vart med en kille som spruta extremt. Killen jag dejtade var då 30 år och som sagt jag har aldrig sett maken, han runkade upp trycket sen släppte han pålen som stod rakt ut och med hela ollonet blottat och knep och skjöt växelvis, utan att dra i den bara står han en meter från mig och släpper kaskad på kaskad säkert 7 strålar varav 5 rakt i ansiktet på mig och resten på halsen och sista på brösten , man märkte att de sista gick längre ner med mindre tryck men det 4 första stenhårda slog mot mig. De sista sen drog han ur med handen med ha aldrig sett någon som sprutar ändå med bara knip släpp teknik, killen ja nu har sprutar bra men nog får han eller jag dra i den.
Men killen du hade verkar åxå sprutskicklig, 10 strålar va ej dåligt. Vart landa sperman på dig isf, fick du mycket? upphetsande att se en kille spruta ja det är det och som du säger blandat med det där att få det på sig,ler.
Det var första gången jag fick det i ansiktet. Han stod över mig så jag hade lixom ingenstans att ta vägen. Var både skrämmande och upphetsande på samma gång. Hade absolut inte tänkt på att man kunde göra så. Sen har det hänt flera gånger men i normala mängder.