• thornberg

    Längsta sprut

    Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?

  • Svar på tråden Längsta sprut
  • MrFlex

    Runt 1 meter skulle jag tro. Tidigt i mitt nuvarande förhållande stod jag på knä och tog min tjej som låg på ryggen. När det var dags drog jag ut och tänkte lägga satsen på magen men den jäkeln sprutade hysteriskt så hon fick det mesta i ansiktet, ögat och håret. Mycket pinsamt men hon skrattade som tur är...

    Hade jag haft en mer optimal vinkel på kuken (runt 45 grader) så hade jag nog skjutit förbi henne. Var dock inte ute efter längdrekord och blev mest förvånad själv.

  • Anonym (Tanten)

    Jag gillar att se sprutet så min karl stod mellan mina ben och lät det komma. När solen en dag lyste in i sovrummet fick jag se konstiga formationer på tapeten ovanför sänggaveln Drömmer

  • thornberg
    Anonym (Tanten) skrev 2015-06-01 16:17:26 följande:

    Jag gillar att se sprutet så min karl stod mellan mina ben och lät det komma. När solen en dag lyste in i sovrummet fick jag se konstiga formationer på tapeten ovanför sänggaveln Drömmer


    Lysande!!!
  • Har gjort det

    Mitt längsta är c:a 1,5 meter. Sprutar alltid min kk i ansiktet och en gång så stod hon  på knä och tog emot. Sperman slog i väggen nån meter därifrån.

  • thornberg
    Har gjort det skrev 2015-06-01 16:54:17 följande:

    Mitt längsta är c:a 1,5 meter. Sprutar alltid min kk i ansiktet och en gång så stod hon  på knä och tog emot. Sperman slog i väggen nån meter därifrån.


    så rent teoretiskt kunde det varit en bra bit längre än 1.5 m eftersom väggen var i vägen?!
  • Har gjort det
    thornberg skrev 2015-06-01 16:57:17 följande:
    så rent teoretiskt kunde det varit en bra bit längre än 1.5 m eftersom väggen var i vägen?!
    Sant, det tänkte jag inte på. Bortåt en 2 meter hade det nog blivit.
  • thornberg
    synder skrev 2015-06-02 12:52:38 följande:

    4 meter en gång


    imponerande!
Svar på tråden Längsta sprut