Inlägg från: Woman Pleaser |Visa alla inlägg
  • Woman Pleaser

Män som gillar högklackade skor

Pussan skrev 2022-10-15 16:39:18 följande:

Håller med TS, skor kan vara både vackra och erotiska.
    Det är inte riktigt samma sak, men jag både har och har haft älskare som haft både skor och stövlar hemma som de köpt för mig att använda när jag är där. Älskar att se deras uppskattning/upphetsning när jag trippar runt i något som de valt till mig. 
    De brukar stå framme när jag kommer, kanske flera par att välja på. Några har sagt att de brukar ha dem att stå framme när de är ensamma och att de ser dem (och ser mig framför sig) när de runkar. Härligt!

Kan bara hålla med att skor är vackra och erotiska , jag brukar också köpa det inför en träff 
  • Woman Pleaser
    Anonym (Emma) skrev 2022-10-16 20:56:22 följande:

Jag älskar högklackade skor och stövlar, jag har själv många och tycker det är snyggt och sexig. Jag tycker om när killen uppskattar det och att han köper det åt mig för att han vill se det på mig.
    Däremot vill jag inte att han själv har på sig det eller samlar på det själv. (Om han har mina pumps och stövlar hemma hos sig gör förstås inget)

Ja det är så triggade att se en kvinna visa upp sin sexiga erotiska sida , där skorna gärna får vara på under hela det erotiska mötet *ler*
  • Woman Pleaser
    AndreaBD skrev 2022-11-04 12:58:45 följande:

Jättevanligt, jag tror jag läste att 60 % av alla män har den fetischen. Inga problem, men det beror ju lite på intensiteten. Det mesta är jobbigt om det överdrivs. 

Ja det kan vara jobbigt att fetischen för high heels och nylonstrumpor blir för intensivt . Gillar du själv att använda high heels ?
  • Woman Pleaser
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-05 10:09:55 följande:

Ja, jag förstår hur du menar! Och många killar älskar höga klackar, nylonstrumpor och sexiga outfits på oss tjejer. Glad

Sen har vi killarna som gillar kvinnliga sexattribut och ikläder sig dem. Ofta väldigt smakfullt. Alla gör som de behagar, och vad som tänds på eller höjer temperaturen. 

Tillhör du den kategorin som gillar att klä dig i höga klackar, nylonstrumpor och sexiga outfits ?
  • Woman Pleaser
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-05 15:12:38 följande:
    Ja, gillar det riktigt starkt faktiskt 😊 

Ville oxå göra om en kille i androgyn look (sexiga tjej outfits) fast blev inget populärt. ☺️
    Gillar du det så pass att du använder det ofta även till vardags?
  • Woman Pleaser
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-05 18:32:31 följande:
    Ja, känner mig fräsch, kvinnlig och sexig med spets bh, nylonstrumpor och högklackade stövletter/pumps kopplat till årstid. Ofta mitt signum under mer strikt skjorta eller blus, kjol och sjal. Håret gärna uppsatt. Min lilla hemlighet vad som döljer sig under det mer diskreta 😊
    En riktig kvinnlig kvinna 😉
    Helt rätt så kan fantasier flöda vad som döljer sig under 😉

Fantiserar redan 😜
  • Woman Pleaser
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-05 15:12:38 följande:
    Ja, gillar det riktigt starkt faktiskt 😊 

Ville oxå göra om en kille i androgyn look (sexiga tjej outfits) fast blev inget populärt. ☺️
    Vad hände med killen som du ville göra till androgyn look ville han inte det ?
  • Woman Pleaser
    Anonym (Love it) skrev 2022-11-06 20:11:56 följande:
    Ja, gör så med mitt stora nöje 😊
    Woman Pleaser skrev 2022-11-06 18:55:55 följande:
    Vad hände med killen som du ville göra till androgyn look ville han inte det ?
    Fick accept att testa en tjej makeover med mascara och glitter på nyfiken kille. Nja, resultatet bra! Jag ville mer men inte min kille. Så ja, acceptans helt enkelt. 
    Härligt då drömmer jag vidare 
    i Love it

kram på dig 
Svar på tråden Män som gillar högklackade skor