Inlägg från: Djävulens Högra Hand |Visa alla inlägg
  • Djävulens Högra Hand

samsung galaxy S6 - stänga flikar?

Har inte den telefonen men Lollipop.

I ditt adressfält när deb inte tänker finns tre prickar tryck där och välj inställningar, sen går du på "sammanfoga flikar och appar och väljer av där.

Då kommer du se vilka flikar du har öppna när du trycker på den flik knappen som dyker bredvid ditt kortare adressfält, denna knapp är nu mellan de tre prickarna och adressfältet.

Sen är det bara att dra åt sidan med fingret på de flikar du vill stänga.

• Djävulens Högra Hand
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-06-04 20:30:19 följande:

Har inte den telefonen men Lollipop.

I ditt adressfält när deb inte tänker finns tre prickar tryck där och välj inställningar, sen går du på "sammanfoga flikar och appar och väljer av där.

Då kommer du se vilka flikar du har öppna när du trycker på den flik knappen som dyker bredvid ditt kortare adressfält, denna knapp är nu mellan de tre prickarna och adressfältet.

Sen är det bara att dra åt sidan med fingret på de flikar du vill stänga.

Låter mer avancerat än vad det är. Jag är usel på att beskriva hoppas iaf att det hjälper dig.
  • Djävulens Högra Hand
    septemberbarn08 skrev 2015-06-04 20:55:00 följande:

Det finns tyvärr inga prickar bredvid adressfältet på min telefon:(

Ska det verkligen vara så avancerat att få bort flikarna?

Okej nu ställde jag på min sammanfogning och då kommer dom upp om jag trycker på min fyrkant, hur din knapp ser ut vet jag inte men iaf så är appar och flikar i en mix där och där kan jag stänga dom. Annars har jag bara mina öppna appar där.
  • Djävulens Högra Hand

Ger mig fortfarande fan på att det är den där inställningen av eller på som spökar för dig. Oavsett vart knappen hamnar styr den ju samma funktion som jag försöker påvisa.

Svar på tråden samsung galaxy S6 - stänga flikar?