Någon som färgat håret med Loreal casting creme gloss nr 801? (Intensivtoning)
Mitt hår är i dagsläget en 7:a i ljushetsläge, dvs ljusbrun/mörkblond. Något steg mörkare än detta; fragafrisoren.se/wp-content/uploads/2015/04/fefd57b66010d5acea3ea7b011e175b9.jpg
Saken är att jag är relativt nöjd med min hårfärg, och vill inte göra någon större förändring. Jag har tidigare gått hos frisören ca varannan månad för att färga, men det kostar mig 1500-2000 kr varje gång att BARA färga (har långt hår, och är på Nikita som jag anser är relativt dyra) så nu funderar jag på att göra det själv hemma bara för att fräscha upp, och gå till frisören mer sällan.
Undrar nu om någon av er använt intensivtoning från Loreal casting creme gloss? Vad tycker ni om dessa? Jag har köpt den som heter "801, satinblond", jag hoppas som sagt inte på någon stor förändring utan vill bara få glans i håret, ABSOLUT inte bli mörkare. Därav har jag valt en färg i skalan 8 (min frisör sa att om jag tar en 7:a blir håret mörkare, vanligt misstag många gör).
Men tror ni det funkar?? Eller kommer mitt hår att bli blont? :p Det är ju inte riktigt vad jag är ute efter..