• Mooomin

BH-problem

Det finns (på Lindex tror jag) ett genomskinligt band man kan ha mellan bh-banden, bak på ryggen. Det bästa jag nånsin köpt! Jag har samma problem som du oavsett vad jag väljer för stl eller modell. Mina bröst börjar långt in i armhålan och jag väljer såklart stl efter det och då hamnar bh-banden liksom för långt ut.

• Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:13:32 följande:
    Jag har testat alla storlekar. Dom hoppar även ut ovanfrån.Är det så för er också?
    Låter definitivt som för liten kupa! Jag gick länge runt med en DD-E kupa, trodde jag hade svårt att hitta modeller som passade bara, tills jag fick hjälp och den rätta storleken G-kupa. Hade jag aldrig trott då.. :)
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:37:17 följande:
    har testat typ alla storlekar
    Gå till typ Twilfit eller nåt, och fråga om hjälp! Du behöver ju inte köpa bh:n där, men kan vara skönt att få reda på om det är storleken som krånglar eller vad.. :)
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 12:58:48 följande:
    är för blyg
    Då får du leva med det där problemet då. Folk har kommit med massor av förslag. Varför starta en tråd om man inte är villig att hitta lösningar. Trött på dessa trådar med folk som skriver om ett problem men ingen lösning är bra, allt är negativt. Det låter som att du har fel stl varesig du säger att du har provat "typ alla stl" eller inte. Antigen försöker du hitta rätt stl själv, ta en mycket större än du tror, eller så köper du ett sånt där band som finns att ha mellan bh-banden. Då åker dom garanterat inte ner.
  • Mooomin
    Anonym (ts) skrev 2015-06-23 13:52:20 följande:

Okej. 

Jag tycker att det är obekvämt med bh. 

Gå utan då. Eller köp sport bh eller top..
Svar på tråden BH-problem