BH-problem
BH banden åker ALLTID ner. Det spelar ingen roll vilken storlek jag tar. Vad beror detta på tro? hur löser jag problemet?
BH banden åker ALLTID ner. Det spelar ingen roll vilken storlek jag tar. Vad beror detta på tro? hur löser jag problemet?
Prova spänn dem eller köp bh som har remmarna i kors på ryggen.
Köp Bh clips.
Tror ändå att bh:n inte sitter tillräckligt bra om det ramlar ner. Men de finns ju att köpa bh-clips eller bh;n med brottarrygg också.
Håller med ts, det finns inga bra bh-ar, banden åker alltid ner. Clips är omöjliga att få på plats, bh-ar med brottarrygg är sport bh-ar som är för tunna, jag vill ha tjockare så att bröstvårtorna inte syns igenom. För mig sitter helt enkelt banden för långt ut mot sidorna, de skulle sitta närmare halsen så skulle allt vara frid och fröjd
Håller med ts, det finns inga bra bh-ar, banden åker alltid ner. Clips är omöjliga att få på plats, bh-ar med brottarrygg är sport bh-ar som är för tunna, jag vill ha tjockare så att bröstvårtorna inte syns igenom. För mig sitter helt enkelt banden för långt ut mot sidorna, de skulle sitta närmare halsen så skulle allt vara frid och fröjd
Hur är det med bh:n som man kan byta ut banden på då? De måste ju gå att lägga i kors på ryggen. Och visst finns det bhn med brottarrygg som inte är tunna eller sportbh, jag har sett flera.
Esprit har bh.ar med band som kan korsas över ryggen. De går att lossa både fram och bak för att enkelt kunna byta runt som man vill. Perfekta!