Inlägg från: Anonym (Men snälla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men snälla)

Fick reda på att min pojkvän är transa? ..

Du tycker att du är "extremt öppensinnad" och hojtar och skriker att du älskar honom. Men du pallar inte att han gillar att klä sig i kläder som av norm inte passar hans kön? Nej du får nog dumpa så han kan hitta någon som älskar honom som han är och kanske jobba lite på självkännedomen också för "extremt öppensinnad" är du då rakt inte.

• Anonym (Men snälla)
    Trött anonym skrev 2015-06-16 02:17:04 följande:

Till människan ovanför mig. Visste att de skulle komma en gnällapa som dig. Tänk dig in i TS situation istället. Situationen är inte så enkel som du tror att det är och eftersom att du heller inte har något bra svar på de TS söker kan du lika gärna vara tyst. (Inte för jag har det heller men jag stör mig på sånna som dig.)

Jag har förvisso levt med en faktisk transvestit utan problem i flera år men visst har du rätt. TS situation är uppenbarligen inte lika som min eftersom TS är trångsynt och inte älskar sin partner trots dennes så kallade brister. Jag har helt enkelt problem med att sätta mig in i det tankesättet och den intoleransen. Mitt svar är  helt baserat på hur man hanterar situationen i verkligheten. Du är alltså trött på människor som svarar utifrån egen erfarenhet men ville du hellre att någon skulle skriva lite halvsanningar, fantasier och magiska lösningar som förändrar TS partner? TS kan bara förändra sitt eget tänkande och kan hon inte det så är det bara mitt råd som gäller. Så ser verkligheten ut.
Svar på tråden Fick reda på att min pojkvän är transa? ..