• HäckHäxan

Fick reda på att min pojkvän är transa? ..

Va fan han är ju samma man oavsett. Jag förstår inte problemet??? Om det blir jobbigt socialt så kan han ju leva ut den delen hemma privat då med bara ni två, eller gå på någon klubbkväll eller liknande. Prata med varandra.

Jag tycker transor är sjukt jävla vackra jag iaf de som absolut fixar till sig, kan vara sjuk avundsjuk på den förändring de lyckas skapa, det är fascinerande. 

Så jag personligen hade nog gått igång ännu mer på min partner, dels för att personen litade på mig nog för att berätta om gejen som sådan men även för att det fan är snygg med crossdressing osv, tycker jag då som gärna knatar runt i slips då och då.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    imoon90 skrev 2015-06-26 16:15:59 följande:
    min man är sån jag har inga som hellst problem med det! för det är HAN jag älskar inte hur han ser ut. han är fortfarande samma person:) klart han ska få vara sig själv <3 sen va jag själv tänder på är en annan sak men den är itne viktig här utan avd som är viktigt för mig är att dne jag älskar är lcyklig och vi är lyckliga tillsammans:) finns där och stötta som vanligt om du nu älskar honom <3
    Precis så jag tänker, kan min partner leva ut något sådant och må bättre själv, ja då gynnar det även våre elelr ja er relation som helhet också. Fint!
  • HäckHäxan
    imoon90 skrev 2015-06-26 19:00:09 följande:
    underbart<3 ta vara på er nu<3 könet eller utseendet spelar ingen roll när kärleken är störst kram  
    Jag håller med dig och det samma {#emotions_dlg.flower} Kram!
Svar på tråden Fick reda på att min pojkvän är transa? ..