• Anonym (lm)

Fick reda på att min pojkvän är transa? ..

imoon90 skrev 2015-06-27 13:12:42 följande:
    det är när man ahr blöjfetish! vissa igllar att klä ut sig till bebisar bära blöjjor o trycka ur flaksa! och att bli "mammade"
    Existerar detta fenomen verkligen? Annat än på isolerade avdelningar? Isåfall skäms jag något oerhört över att vara en del av det som kallas mänskligheten. 
  • Anonym (lm)
    imoon90 skrev 2015-06-27 16:44:45 följande:
    ahhah lilal du..förlåt om det låter udnergivet när ajg säger så men va lite kul när du skrev så bara xD...du ska veta HUUUUR mycket konstigheter det finns här i vädlen och vet du? du är en av dom^^
    Första halvan av ditt inlägg förstår jag inte. Att det finns mycket konstigheter är jag väl medveten om. 

Men att vuxna människor vill bära blöja och använda nappflaska är inte en "konstighet", utan så pass vridet att det hör hemma på sluten avdelning.

Du som verkar bevandrad inom ämnet, vad får man ut av det? Ger det någon form av sexuell tillfredställelse eller vad är grejen? 
  • Anonym (lm)
    imoon90 skrev 2015-06-27 16:44:45 följande:
    ahhah lilal du..förlåt om det låter udnergivet när ajg säger så men va lite kul när du skrev så bara xD...du ska veta HUUUUR mycket konstigheter det finns här i vädlen och vet du? du är en av dom^^
    Första halvan av ditt inlägg förstår jag inte. Att det finns mycket konstigheter är jag väl medveten om. 

Men att vuxna människor vill bära blöja och använda nappflaska är inte en "konstighet", utan så pass vridet att det hör hemma på sluten avdelning.

Du som verkar bevandrad inom ämnet, vad får man ut av det? Ger det någon form av sexuell tillfredställelse eller vad är grejen?
Svar på tråden Fick reda på att min pojkvän är transa? ..