• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Linda7601

Var iväg och tog influensa sprutan i tisdags Skrattande Tänkte höra med er som ska ha bebbe i feb-mars och har sökt gravidpenning....Har ni hört något än? Jag skickade in för ca 2veckor sedan. Sökt från jan-16.

• maliinnnn1990
    Tassen skrev 2015-11-18 18:02:38 följande:
    Gjorde faktiskt en glad smiley egentligen och inga frågetecken
    Kul att man hamnar på samma datum :D
  • idm
    Linda7601 skrev 2015-11-19 10:34:40 följande:

Var iväg och tog influensa sprutan i tisdags  Tänkte höra med er som ska ha bebbe i feb-mars och har sökt gravidpenning....Har ni hört något än? Jag skickade in för ca 2veckor sedan. Sökt från jan-16.

Jag har både ansökt och fått svar. För mig tog det ca 3 veckor att få svar :) Jag fick min ansökan om full graviditetspenning godkänd och jobbar sista dagen den 10 december :)
  • zezzan81
    Linda7601 skrev 2015-11-19 10:34:40 följande:

Var iväg och tog influensa sprutan i tisdags Skrattande Tänkte höra med er som ska ha bebbe i feb-mars och har sökt gravidpenning....Har ni hört något än? Jag skickade in för ca 2veckor sedan. Sökt från jan-16.

Det tog ganska exakt 2 veckor för mig att få svar. Blev beviljad och går hem 17 dec :)
  • minneli

Det tog bara en vecka för mig att få svar från FK. Blev ganska förvånad att det fick så snabbt. Blev beviljad från 24 dec. Vilken julklapp :)

• Linda7601

Tack för alla svar Idag kom mitt,fick beviljat full graviditetspenning från början på jan Känns så skönt....Ska pussla med lite sem och fl från de andra barnen nu i dec

• älva85

Jag ska också ansöka. Lite nojig att jag inte ska få det beviljat. Vad har ni för yrken? Jag är idrottslärare.

• zezzan81
    älva85 skrev 2015-11-19 21:18:17 följande:

Jag ska också ansöka. Lite nojig att jag inte ska få det beviljat. Vad har ni för yrken? Jag är idrottslärare.

Jag är förskollärare och jobbar med de yngsta :)
  • minneli
    älva85 skrev 2015-11-19 21:18:17 följande:

Jag är förskollärare och jobbar med barn som är 1-2år.
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)