Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Linda Bengtzings pojke uthängd i klänning

Jag ser verkligen inte problemet. Det är kläder.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-18 19:40:33 följande:
    Löjliga kläder påsatta av en dum mamma
    Det låter som om det är du som är barnet här...
  • fluu
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-18 20:18:22 följande:
    Gud så dumt. Hon hade ju kunnat dra ner kjolen 5 cm i stället för att sätta den i brösthöjd på honom. Men hon valde att visa lite "gullig" stjärt. Som sagt, om det varit en flicka...
    Vet vi något om att hon är ute efter att visa blöjrumpan på ungen? Barn sitter ju inte direkt still och plagg hamnar lätt på sniskan. Och vad gör det? Det är en småunge vi talar om, var ligger det olämpliga att visa blöjan?
  • fluu

Dock har jag lite svårt att se varför en "hyllning" är befogat. En unge i klänning känns inte direkt banbrytande, inte ens om ungen råkar ha snopp.

• fluu
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-20 14:49:04 följande:
    Det är onödigt att dra upp kjolen under armhålorna på honom. Klart hon ville den skulle synas.
    Hur är det klart? Var ser vi bevis för det? Och nej, att det måste vara så i ditt huvud räknas inte som ett argument för det...
  • fluu
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-20 14:54:42 följande:
    Nej det går ju inte att bevisa
    Precis, så anta inte det då.
  • fluu
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-20 14:59:21 följande:
    Hon ville nog inte att lille Nils skulle visa blöjan. Det var nog därför hon valde den kjolen
    Det vet vi inte heller, så varför spekulera(och överanalysera) i det?
  • fluu
    gbgzer skrev 2015-06-20 15:22:56 följande:

Det tragiska är att denna lilla ungen inte själv fått välja att bära kjol.

Pinsam mamma han har som samlar PK poäng.

Hur vet vi att han inte fått välja själv? Och om vi nu ska se det så, hur många 1,5-åringar bestämmer själva vad som hamnar i hens garderob?
  • fluu
    Anonym (Alfa) skrev 2015-06-20 18:42:08 följande:
    Det enda som är perverst här är de som sitter och tolkar in perversitet i ett barns kläder. Det ska till en riktigt sjuk hjärna för att göra den kopplingen. Sjuk fantasi är bara förnamnet. Precis som de som pratar om blöjfetischer och annat bara för att blöjan syns, man förstår direkt att det handlar om sjuka böjningar, vem fan bryr sig annars om att en blöja syns??

Vidriga människor som inte kan ta att ett barn har klänning utan att se det som ett sexobjekt. Ni behöver vård!!
    Mandel skrev 2015-06-20 16:42:21 följande:
    Intressant att man har just tjejkalas varför det nu inte bara är ett kalas och varför måste man ha klänning eller kjol för att få gå på tjejkalas?

Svar på tråden Linda Bengtzings pojke uthängd i klänning