• Anonym (Varför)

Linda Bengtzings pojke uthängd i klänning

www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article20990085.ab

Hur grym kan man vara? Linda Bengtzing är ju själv känd för att själv gilla muskorta klänningar men nu har hon spökat ut sin lilla son i klänning för att han skulle "på tjejkalas". Hon påstår att han älskade det. Pojken är ett och ett halvt år, han vet nog inte vad han älskar.

Klänningen är så kort att blöjan putar ut därbak. Att hon inte tog på honom Ankstjärtstrosa också? Det hade han säkert också älskat.

Kul för honom att se de bilderna när han blir tolv. "Mamma ville nog ha en flicka"...

• Svar på tråden Linda Bengtzings pojke uthängd i klänning
  • Anonym (tjo)

Har fått se bilder på mig själv med byxor som barn. Jag har fått men för livet!

Alltså vem bryr sig hur en 1-åring är klädd? Så länge kläderna är hela och rena och ungen mår bra!

• Camilla Carolina 1

Usch då. Så perverst! Det där borde man anmäla till soc. Jag läste om ett fall där en man fällts för grov fridskränkning mot sin son, bland annat för att han tvingat pojken att gå ut i klänning. Den pojken var i och för sig äldre, elva år, men någon borde redan nu förklara för den här mamman att hon är ute på galna vägar.

• tobbe01
    Camilla Carolina 1 skrev 2015-06-19 14:15:41 följande:

Usch då. Så perverst! Det där borde man anmäla till soc. Jag läste om ett fall där en man fällts för grov fridskränkning mot sin son, bland annat för att han tvingat pojken att gå ut i klänning. Den pojken var i och för sig äldre, elva år, men någon borde redan nu förklara för den här mamman att hon är ute på galna vägar.

Är du ironisk? Jag utgår ifrån att det är lillgrabben som själv klätt sig i klänning. Han har ju en storasyster så han har väl tagit hennes gamla kläder? Småbarn kan ju klä sig i baddräkt på vintern och vinterstövlar i Juni (typ) så att denna bild på en liten grabb som klätt sig själv, typ som småbarn gör, ska bli nästan som en helig ikon är ju URLÖJLIGT!
    (att tvinga en 11-årig pojke att gå i klänning är absurt och sjukt och det var ju tur att pappan fälldes)
  • viseversa

Så det är ok att man har klänning på flickor men du går i TAKET för att hon har det på sin pojke? Skärp dig ts.

• Anonym (anonym)

Det är sjukt!!!! Tråkigt hur allting spårar ur, att folk blir dummare och dummare och därmed accepterar alla möjliga urspårningar, avsteg och perversioner!!!!

Att det inte finns något vettigt innanför pannbenet på folk visar sig klart och tydligt här inne på FL för övrigt.Tragiskt!!! 

• Anonym (anonym)

Det är sjukt!!!! Tråkigt hur allting spårar ur, att folk blir dummare och dummare och därmed accepterar alla möjliga urspårningar, avsteg och perversioner!!!!

Att det inte finns något vettigt innanför pannbenet på folk visar sig klart och tydligt här inne på FL för övrigt.Tragiskt!!! 

• Anonym (Cindy)

Hon ville nog ha en dotter,som de flesta kvinnor vill..

• Anonym (Varför)

Intressant att läsa inläggen. Det finns uppenbarligen flera sidor. Jag tror i alla fall Linda B är rätt ute om hon vill uppfostra en transvestitisk blöjfetischist.

• tobbe01
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-20 01:16:33 följande:

Intressant att läsa inläggen. Det finns uppenbarligen flera sidor. Jag tror i alla fall Linda B är rätt ute om hon vill uppfostra en transvestitisk blöjfetischist.

Absolut om det är Linda själv som aktivt publicerat bilden och påpekat att sonen minsann är så där häääääärligt könsneutral och modäääärn........
  • Anonym (Splappna av)
    Anonym (Varför) skrev 2015-06-20 01:16:33 följande:

Svar på tråden Linda Bengtzings pojke uthängd i klänning