• Hira1

Hjäääälp!!!! Vad är detta!!??

Hej!

Vill bara säga att du inte behöver oroa dig, Ser ut som att andar har börjat besöka dig för att bosätta sig nånstans, ifall det är högra handen så brukar det försvinna inom 24 tim, om det är på vänstra handen och inte försvinner på ett tag så kan de bli problem, jag själv forskar om dessa varelser i ett annat land där de finns tusentals män och kvinnor som drabbas med henna fläckar på händerna, och det händer oftast under natten under sömnen, vilket du också har blivit drabbad på de sättet säkert. Har du haft konstiga drömmar? Börja höra röster? Saker å ting som börjar synas?? Alltså efter fläckarna på handen?

• Hira1

Jo precis ser att det är gammalt tråd, så jag undra ju hur de gick efter.

• Hira1

Vill tillägga att ifall du vaknar med oförklarliga rivmärken på kroppen, brun/orangea fläckar i händerna/ under fötterna, stora blåmärken på kroppen oftast på ryggen/armarna eller på låren då är det klart att du börjar bli besökt av andar som börjar komma i kontakt med dig (nu pratar jag om människor som är fullfriska) Plötsliga tvångstankar (obsessiv kompulsiv) kraftiga panikångestattacker där hjärtat helt plötsligt rusar, schizofreni, plötsliga aggressiva explosioner, djup depression, oförklarliga svimningar alltså det som psykiatrin/vården inte direkt förstår grunden och inte kan sätta finger på, finns olika slags schizofreni exempelvis å man förstår ju om en person är verkligen schizofreni eller om de är samma symptomer. Allt detta hänger ihop med andliga kontakt som måste få en kroppsrensning.

Svar på tråden Hjäääälp!!!! Vad är detta!!??