• E87

BIM 15-25 Juli 2015

Nu är mensen äntligen över och ett första försök till syskon kan börja, som jag har längtat. ÄL runt 8/7 och BIM 20/7.

Jag hoppas att fler med BIM under senare halvan an juli vill samlas här :) 

Jag är 27 år, ny gift och har en dotter på 1,5 år.

Välkommen hit :) 

• Svar på tråden BIM 15-25 Juli 2015
  • 78Suss

Idag började jag blöda. Men än så länge är det inte mycket.

• QueenS

Grattis till alla plus!

Idag kom mensen :( Så jävla tråkigt! Får försöka nästa månad.

Lycka till alla som inväntar BIM

• Bumbleroot

Min temperatur har inte ens stigit och jag är på cd 21.. Så jag har nog inte ens haft ägglossning :( trist!

• EmmaElisabeth2

Nej va trist :( Fick också min idag.. Får hålla tummarna för nästa månad!

QueenS skrev 2015-07-18 08:22:57 följande:

Grattis till alla plus!

Idag kom mensen :( Så jävla tråkigt! Får försöka nästa månad.

Lycka till alla som inväntar BIM

• Sali2015

BIM+1 här och ingen mens på ingång vad jag känner. Men tog test på BIM-2 och de va neg. Funderar på att testa imorgon om inget händer... Nervös men håller tummarna

• NiHa

Och där kom mensen, som jag misstänkte:( Får hoppa in i augusti tråden ist.
    Lycka till alla som har BIM och lycka till för er som redan plussat:)

• E87

Grattis till alla plus och lycka till alla som fortfarande väntar. För mig kom mensen igår så vi gör ett nytt försök i augusti. Då blir det ÄL tester och rosenrot :)

• Sali2015

Testade CB digital med veckoindikator igår. Dä står bara GRAVID. Inga veckor. Blev förstås otroligt glad, men nervös. BIM+3 idag ... Tog ett nytt test men där stod INTE GRAVID.... Ingen blödning på gång alls heller. Vet inte vad jag ska ta mig till. Är så förtvivlad, vad ska man tro liksom? .. Ååh :(((

• Anonym (+1)

Hur går det för er allihopa?

Jag är på bim +5 och ingenting händer. Tror inte att jag är gravid trots mina "symtom" pga negativa tester (senast bim+2). Men då kan ju lika gärna mensen komma istället. Är rädd att den ska utebli flera månader igen som sist. Jag vill bara att kroppen ska fungera som den ska! På lördag åker jag på semester också.. skulle ni dricka alkohol om det inte hänt något än då?

Förlåt för långt inlägget, behövde skriva av mig lite kände jag :)

Hoppas allt går bra för er oavsett plus eller nytt försök på g!

• E87
    Anonym (+1) skrev 2015-07-22 14:22:07 följande:

Hur går det för er allihopa?

Jag är på bim +5 och ingenting händer. Tror inte att jag är gravid trots mina "symtom" pga negativa tester (senast bim+2). Men då kan ju lika gärna mensen komma istället. Är rädd att den ska utebli flera månader igen som sist. Jag vill bara att kroppen ska fungera som den ska! På lördag åker jag på semester också.. skulle ni dricka alkohol om det inte hänt något än då?

Förlåt för långt inlägget, behövde skriva av mig lite kände jag :)

Hoppas allt går bra för er oavsett plus eller nytt försök på g!

Jag tycker du ska leva på som vanligt om du inte fått något plus innan du åker på semester :)
Svar på tråden BIM 15-25 Juli 2015