• Forme92

Inhandla bebistillbehör Ullared, hur mycket pengar går åt?

Som rubriken lyder så ska vi åka och handla på Gekås inför bebisens ankomst och listan är låååång, tänk er ALLT en bebis behöver förutom vagnen, sängen och skötbordet, för det har vi redan fixat.
    Någon med erfarenhet som kommer ihåg vad det gick på för er? Hur mycket behöver jag räkna med att det går på?

Är det så billigt som alla påstår eller drar det iväg. Tror jag har cirka 8000:- på sparkontot men kan väl inte tänka mig att det går på mer än så?
    Bifogar min lista nedan. 

• Svar på tråden Inhandla bebistillbehör Ullared, hur mycket pengar går åt?
  • Forme92

Oj oj oj! Hur många av er svarade FAKTISKT på min fråga?

Jag skulle nog låtit bli att bifoga min lista tror jag, den tog all fokus.
    Tog mest med den för att ni skulle få ett hum om vad jag ska inhandla.
    Som sagt, vagn m tillbehör är klart, skötbord m tillbehör är klart, säng/vagga med tillbehör är klart. Bilbarnstol med tillbehör är också klart. kläder är mestadels klart mest "småprylarna" som ska köpas. Jag är planeringstypen så vill ha det mesta på listan inköpt och klart. Har självklart strykt vissa grejer jag tycker är onödiga men jag frågar igen. Tror ni jag kommer undan med 8000:-, och vad låg er budget på när ni handlade inför bebis på just Ullared?

• Forme92
    vi och pyret skrev 2015-06-24 07:30:15 följande:

Jag tycker jag svarade på frågan även om du fick lite extra (icke önskvärda inser jag nu) tips:)

Det framgick inte i din ts att du även hade samtliga tillbehör till vagn/vagga/säng, kläder samt babyskyddet med tillbehör inhandlat.

Då räcker absolut 8000:- till övrigt. Hur mkt det kostar beror ju också på vilka saker du väljer. Om du tar den dyra eller billiga modellen. Ullared har ju jättebilliga varianter brevid märkesvarianten (ibland) och då får man ju bedöma vad man vill lägga pengarna på.

Hoppas du får en kul shoppingrunda!

Ditt svar var toppenbra!!! Tack så mycket!
    Är liiite klokare på hur detta kommer sluta nu Guld i mun
  • Forme92

Nu har vi varit där och jag vill bara meddela att allt gick på 4300:- och då fick jag med lite annat skit som inte skulle till bebbe!
    Därför rekommenderar jag verkligen Ullared!!!
    Vi är toppennöjda.

Svar på tråden Inhandla bebistillbehör Ullared, hur mycket pengar går åt?