Kan inte teckna abonnemang. Hjälp!
Kanske fel tråd. Ber om ursäkt för det.
Kanske fel tråd. Ber om ursäkt för det.
Varför måste du ha den senaste?
Varför måste du ha den senaste?
Jag har bestämt mig för att köpa en billig telefon på blocket med kontantkort.
Nu måste jag ringa telenor och avbeställa denna, och om jag gör det..Tror ni jag aldrig nånsin kommer få teckna abonnemang hos dem? Jag fick ju trots allt sista chansen.
Det har säkert gjorts ungefär 20 kreditupplysningar på mig. Om jag i framtiden tex ska köpa en teve på avbetalning, tror ni jag kommer få problem med det? Med tanke på allt som har hänt?
[quote=75457483][quote-nick]Anonym (förvirrad) skrev 2015-06-24 00:25:35 följande:[/quote-nick]Bra fråga. Eftersom jag betalar så mycket så antar jag att jag vill ha den nyaste. Har jag inte den nyaste och ser någon annan med den nyaste så blir jag svartsjuk [/quote
Avundsjuk?! Varför? Vad spelar det för roll egentligen? Det ju inga stora skillnader på mobilerna egentligen..du kommer få det jobbig och dyrt om du jämför dig med alla andra hela tiden. Finns alltid nån som har det bättre, tjänar mer, finare kläder mobil m.m. Jämför dig inte med andra, va nöjd med vad du har och va stolt över dig själv..
Kan telenor porta mig förevigt.?
Jag flyttar faktiskt detta året, men det är soc som står för lägenheten :)
Att jag har gjort så här många beställningar, åh så dum jag är !
Jag fick faktiskt medicin idag, sertralin heter dom. Hoppas dom hjälper !
Jag tror att du har öppna krediter fortfarande. Tar man lån (telefon på avbetalning) så finns krediten kvar efteråt. Kolla på ditt UC-utdrag.
Om du kollar upp det och ringer och avslutar dem så tror jag du kan teckna abonnemang igen.
Jag har bestämt mig för att köpa en billig telefon på blocket med kontantkort.
Nu måste jag ringa telenor och avbeställa denna, och om jag gör det..Tror ni jag aldrig nånsin kommer få teckna abonnemang hos dem? Jag fick ju trots allt sista chansen.
Det har säkert gjorts ungefär 20 kreditupplysningar på mig. Om jag i framtiden tex ska köpa en teve på avbetalning, tror ni jag kommer få problem med det? Med tanke på allt som har hänt?