Inlägg från: Anonym (nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Örjan Lax skrev 2015-06-24 16:41:46 följande:

Nej men hör ni.

Någon som kan tipsa om en bra film att se på bio?

Eller vad jag ska äta till middag i dag?

Hehe typ. Hopplöst...
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 17:00:09 följande:
    Det är skillnad på att beskriva hela händelseförloppet in i minsta detalj från dagens början till slut från att säga vad själva händelsen som du är osäker på var ett övergrepp var. Var det en puss? Kram? Taffsande av något slag? Du behöver inte specificera adress, eller hur?
    Tvärtom. Det är själva händelseförloppet som beskriver både offret som förövaren.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 17:23:39 följande:
    Jag skrev just att du inte behövde skriva ut hela händelseförloppet? Hur är det med läsförståelsen, som du själv klagat på folk för?
    Om jag skriver a så vill ni att jag ska skriva b. Eller?
  • Anonym (nn)
    Anonym (Suck) skrev 2015-06-24 17:37:44 följande:

Tänk vad många dårar det finns här i världen ....:-/

Minst sagt.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Shit!) skrev 2015-06-24 17:41:22 följande:
    Tror faktiskt (suck) syftade på dig....du borde nog inte yttra dig alls om andra människor.. Kasta inte sten i glashus..
    Låter rätt allvarligt.
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 17:41:45 följande:
    Beror nog på vad A är. Men visst, folk kommer säkert komma med följdfrågor. I slutändan så väljer du ju helt själv vad du svarar på, precis som i nuläget, eller hur?
    Precis och svaret är att jag inte ger ytterligare svar.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Shit!) skrev 2015-06-24 17:47:18 följande:
    Kan du specificera det där svaret? Det var ytterst luddigt
    Jag vet inte riktigt vad du menade med ditt inlägg till att börja med. Men det var ingenting viktigt vad jag uppfattade det som, därför gav jag inte din kommentar någon större notis. Det hade inte så mycket med sakfrågan att göra.
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 17:57:23 följande:
    För att kunna tillföra något vettigt till tråden så behöver du nog svara på alla frågor och ge lite bättre information.
    Annars kan du nog inte förvänta dig att få så många vettiga svar. Om ens några.
    Då får det bli så i sådana fall om det nu är sant vad du skriver. Jag menar, hur kan du veta att ingen kommer att skriva någonting mer vettigt här?
  • Anonym (nn)
    Philanthropy skrev 2015-06-24 18:04:51 följande:
    Vi kom ju fram till att du inte riskerade outning?
    Jag är ledsen, men jag vill inte skriva vad jag såg.
  • Anonym (nn)
    molly50 skrev 2015-06-24 18:08:01 följande:
    Du tar det ju uppenbarligen inte på allvar när du,till att börja med,blundar för ett ev pågående övergrepp och sedan vägrar berätta för oss om vad det var du såg.
    Anonym (nn) skrev 2015-06-24 16:37:19 följande:
    Snacket går.
    Så du är alltså så rädd för vad folk ska säga om dig så att du hellre låter ett barn bli utsatt för övergrepp?
    Det var frågan om ett gränsfall.
    Det är även mitt fria val att inte beskriva händelsen närmare.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen