• Anonym (den som vill ha och ge)

    Vill män bli smekta?

    Män, snälla berätta för mig! Vill ni bli smekta egentligen?? Nu pratar jag om över håret, i nacken, över bröstet och ryggen.. Eller andra sådana ställen.. Min man ryggar undan för detta, säger att han inte är en katt.. Jag vill själv bli smekt (egentligen över hela min kropp) men min man kan peta mig på ryggen i 5 sekunder.. Vill man inte bli rörd av den man älskar eller röra vid denne??
    Snälla berätta för mig om det är en manlig grej, eller bara i min relation!

  • Svar på tråden Vill män bli smekta?
  • Anonym (tycker)
    OM vi vill!!!!! 

    Vi män älskar att både smeka, massera och pussa kvinnan över hela kroppen och det vore trevligt att även få åtminstone en del tillbaka. Fast det kan nog vara så att män gillar att ge mer än att ta och inte är så vana vid att kvinnor gillar detsamma. Särskilt när det gäller fötter så får män ut mer av att ge än att själva få. Var vi blir smekta är inte så noga, viktigast är vem som gör det, samt hur och att hon gör det med passion för att hon själv gillar det och inte av någon slags plikt. 


    Självklart vill man röra och bli rörd av den man älskar, ju mer och längre desto bättre. Samt kramas, kyssas, vara sammanflätade, ligga sked, ha henne i knä't osv osv, sådant kan man ju inte få nog av.  Önskedrömmen vore ju en kvinna som satte detta före sexet, eller åtminstone som lika viktigt, om nu sådana skulle finnas. 


    Jag vet inte vad din man har för någon konstig störning, låter inte normalt. Han kanske försöker passa in i någon förväntad mansbild, är rädd att bli sedd som omanlig, eller är rädd att tappa kontrollen på något sätt? Vad vet jag. 

  • Anonym (den som vill ha och ge)
    Anonym (tycker) skrev 2015-06-23 02:28:43 följande:
    OM vi vill!!!!! 

    Vi män älskar att både smeka, massera och pussa kvinnan över hela kroppen och det vore trevligt att även få åtminstone en del tillbaka. Fast det kan nog vara så att män gillar att ge mer än att ta och inte är så vana vid att kvinnor gillar detsamma. Särskilt när det gäller fötter så får män ut mer av att ge än att själva få. Var vi blir smekta är inte så noga, viktigast är vem som gör det, samt hur och att hon gör det med passion för att hon själv gillar det och inte av någon slags plikt. 


    Självklart vill man röra och bli rörd av den man älskar, ju mer och längre desto bättre. Samt kramas, kyssas, vara sammanflätade, ligga sked, ha henne i knä't osv osv, sådant kan man ju inte få nog av.  Önskedrömmen vore ju en kvinna som satte detta före sexet, eller åtminstone som lika viktigt, om nu sådana skulle finnas. 


    Jag vet inte vad din man har för någon konstig störning, låter inte normalt. Han kanske försöker passa in i någon förväntad mansbild, är rädd att bli sedd som omanlig, eller är rädd att tappa kontrollen på något sätt? Vad vet jag. 


    Vad skönt att höra! Jag går tyvärr i skiljsmässotankar(absolut inte endast pga av att min man inte vill känna sig som en katt, han vill bara tänka på sig själv) och bara trånar efter en man som jag kan ta på och känna samhörighet med på riktigt. Jag vill bara kela och mysa och pussas(och såklart mer än så) men jag började bli orolig och tänkte att det kanske det är såhär det är? 
  • Anonym (tycker)
    Anonym (den som vill ha och ge) skrev 2015-06-23 02:36:11 följande:
    Vad skönt att höra! Jag går tyvärr i skiljsmässotankar(absolut inte endast pga av att min man inte vill känna sig som en katt, han vill bara tänka på sig själv) och bara trånar efter en man som jag kan ta på och känna samhörighet med på riktigt. Jag vill bara kela och mysa och pussas(och såklart mer än så) men jag började bli orolig och tänkte att det kanske det är såhär det är?
    Det ger hopp år världen, att det finns kvinnor som Du som vill kela, mysa och pussas. Verkligen glädjande och önskvärt! Tråkigt med ev. skilsmässa dock, beklagar och hoppas livet ordnar sig till det bästa för Dig. 
  • Anonym (den som vill ha och ge)
    Anonym (tycker) skrev 2015-06-23 02:52:16 följande:
    Det ger hopp år världen, att det finns kvinnor som Du som vill kela, mysa och pussas. Verkligen glädjande och önskvärt! Tråkigt med ev. skilsmässa dock, beklagar och hoppas livet ordnar sig till det bästa för Dig. 
    Jag hoppas också att allt blir bra för mig, men även för dig (och alla andra keliga människor). Kärlek är det som får mitt liv att gå runt.. Jag ska aldrig visa mina barn Askungen eller andra disneyfilmer.. De lurar en att tro på den eviga kärleken, förståelsen och lyckan.. Det funkar tydligen inte så..
  • Upptagenmeninte

    Ett liv utan längtan, närhet och smekningar... är minst lika förtorkande som ett liv helt utan sex.

    Ett liv utan varken längtan, närhet eller sex... är en lång och kall längtan efter det man inte kan få.

    Håll liv i glöden, ni som kan. Utan glöd slocknar obönhörligen kärlekslågan förr eller senare. 

  • Anonym (den som vill ha och ge)
    Upptagenmeninte skrev 2015-06-23 03:20:58 följande:

    Ett liv utan längtan, närhet och smekningar... är minst lika förtorkande som ett liv helt utan sex.

    Ett liv utan varken längtan, närhet eller sex... är en lång och kall längtan efter det man inte kan få.

    Håll liv i glöden, ni som kan. Utan glöd slocknar obönhörligen kärlekslågan förr eller senare. 


    Så rätt! Men det räcker inte att bara en i förhållandet försöker hålla glöden uppe.
  • Upptagenmeninte
    Anonym (den som vill ha och ge) skrev 2015-06-23 03:27:13 följande:
    ...det räcker inte att bara en i förhållandet försöker hålla glöden uppe.
    Det vet jag alltför väl.
  • Anonym (den som vill ha och ge)

    Jag vill röra honom varje sekund, men han känner absolut inte det behovet. Nu är jag INTE klängig! Han gör sitt och jag mitt, men jag tänker på honom. Och när jag kommer hem vill jag ge honom en puss och en kram.. Han säger bara hej om han har "tid".. Men han vill inte skiljas.. Nä, det vill han absolut INTE! Han kan "inte leva utan" mig.. Han skulle "lida som en hund!".. Varför vill han vara med mig i ett förhållande men inte ta på eller se mig?? Finns det människor som kan leva så och vara lyckliga??

  • Upptagenmeninte
    Anonym (den som vill ha och ge) skrev 2015-06-23 05:55:08 följande:

    Jag vill röra honom varje sekund, men han känner absolut inte det behovet. ... Varför vill han vara med mig i ett förhållande men inte ta på eller se mig?


    Haha, plötsligt dyker tråd efter tråd upp verkar det som... Med kvinnor i precis samma läge som jag. Det finns en lång tråd, leta efter tråden "Efter 20 år...", så har du lite kvällslektyr.

    Jag har beskrivit allt ganska detaljerat, och i slutet av tråden hittar du den "lösning" vi till slut kom fram till. En relativt ovanlig lösning, tror jag. Men rätt vad det är kanske det börjar dyka upp en massa folk som har samma lösning också? Det vore intressant.
  • Mrs Okänd
    Anonym (den som vill ha och ge) skrev 2015-06-23 05:55:08 följande:
    Jag vill röra honom varje sekund, men han känner absolut inte det behovet. Nu är jag INTE klängig! Han gör sitt och jag mitt, men jag tänker på honom. Och när jag kommer hem vill jag ge honom en puss och en kram.. Han säger bara hej om han har "tid".. Men han vill inte skiljas.. Nä, det vill han absolut INTE! Han kan "inte leva utan" mig.. Han skulle "lida som en hund!".. Varför vill han vara med mig i ett förhållande men inte ta på eller se mig?? Finns det människor som kan leva så och vara lyckliga??

    Jag tror att människor helt enkelt har olika behov av fysisk närhet. Handlar nog inte om hur mycket man älskar någon. Om du nu vill röra honom varje sekund, har du funderat på varför du vill det? Har han alltid varit likadan?
Svar på tråden Vill män bli smekta?