• MammAmma

Min man runkade till min släkting?

Anonym (Ledsen) skrev 2015-06-24 22:34:55 följande:

Hon är 20 och vi är över 30.. 

Jag har tagit upp detta med honom nu.. Han svar var att han bara kollat, jag frågade även om han tänder och tänker på henne vilket han svarade ja på. Han sa att det inte alls är som jag föreställer mig. Han har en massa tankar som inte betyder något säger han. Jag vet inte hur jag ska gå vidare liksom, allt äcklar mig bara. Enligt honom var det ingen stor grej, han var bara nyfiken, inget mer...

Jag kommer aldrig kunna umgås normalt med henne och min man igen. Jag känner bara äckel. Har inget emot porr eller så, det är ju liksom film.. Det är något helt annat. Denna tjejen är en släkting till mig! Nej, jag vet inte. Är bara så ledsen just nu..

Undrar vad han hade tyckt om du satt och dreglade över hans brorsa i smyg och sparade ner lättklädda bilder på honom? Ingen stor grej?
  • MammAmma
    Haskel skrev 2015-06-25 12:02:53 följande:

Ojojoj!

När jag läser den här tråden inser jag vilket fruktat äckel jag är, och hur dumpad jag borde bli.

Vid onani har jag fantiserat om betydligt "snuskigare" saker än min frus 10 år yngre släkting.

Jag låter mig inte begränsas i fantasin utan tänker på det som gör mig upphetsad i stunden.

Nu förstår jag i alla fall att kvinnor ENBART fantiserar om missionären med sin man/kille. 

Fantasin är fri, det kan ingen ta ifrån någon annan. Dessutom så är det ingen som kan veta vad man fantiserar om, om man inte berättar dvs. Jag anser det däremot vara stor skillnad på att fantisera om frugans betydligt yngre släkting/väninna/whatever och att onanera till nedladdade bilder på densamma. Det sistnämnda är långt över gränsen.
  • MammAmma

Och ingen av er karlar här ovan inser skillnaden på att fantisera och att spara bilder på datorn att runka till? Okej.

• MammAmma
    Anders 386 skrev 2015-06-25 13:42:34 följande:

Jo, det är skillnad. Killen klantade sig genom att spara bilder av en bekant.

Det är sunt att reagera med ilska - men sen är det nog med det och bara att gå vidare. Det är snacket om dumpa o äckel som är att gå alldeles för långt.

Men i ett parförhållande är det väl ganska "normalt" att hamna på kollisionskurs ibland - men sen lägger man ner och går vidare. 

Jag har väldigt svårt att se att jag hade kunnat gå vidare om jag kom på att min partner sparat ner bilder på t ex min syster eller kusin i syfte att runka till dem. Min bild av honom skulle för alltid vara skadad. Internet är fyllt till brädden med porr och bilder på lättklädda tjejer som inte har släktband till partnern liksom.
  • MammAmma
    taquine skrev 2015-06-25 13:46:12 följande:

Exakt min tanke och till det en nära släkting.. 

Men det har jag lärt mig, att många av de sk karlarna som häckar här ingår i begåvningsreserven  och har lite svårt med både läsförståelse och tänket ..

Jo, det är absolut den bilden jag också fått av hanarna här. Det trista är att detta inte är enbart begränsat till FL... Man tappar hoppet lite.
  • MammAmma
    Zarch skrev 2015-06-25 13:51:02 följande:

Håller inte med! Mesar man med vissa av er karlar så gör ni bara om skiten, om och om igen. Vidrigt beteende bör få konsekvenser.

Hear hear!
  • MammAmma
    Anders 386 skrev 2015-06-25 13:55:24 följande:

Jag hade blivit skitsur, men det är en jämförelse som haltar eftersom jag alltid visat ett brinnande intresse för hennes kropp medan hon inte visat något större intresse för min kropp som ett "sexobjekt". Hon har alltid varit mottagare av sex medan jag är den aktiva. Hennes kropp har triggat igång min sexlust.

Jag tror att män och kvinnor fungerar ganska olika - och det är just därför vi män upplever att ni "överreagerar" och vi har svårt att förstå er upprördhet.

Män går igång mer på en kvinnokropp medan kvinnor går igång mer på egenskaper.

Vissa anser det vara fördomar - men jag tror att det verkligen är så. Och vi kan inte göra så mycket åt det, det blir ofta kollisioner mellan synsätten.

Det spelar ingen roll, jämförelsen haltar inte. Eller menar du att om din fru kom på dig med att runka till bilder på hennes syster, att hon inte borde ta det så allvarligt, eftersom du ju visar sexuellt intresse för henne och hennes kropp också? Jag kan lova dig att hon inte skulle se det så. Emedan jag kan förstå att det nog skulle ta extra hårt på dig om din fru gjorde samma sak, eftersom hon inte är så intresserad av din kropp - som du säger- så sätter jag en peng på att det inte skulle vara mycket till tröst att tänka att hon ju åtminstone tänder på även din kropp.
  • MammAmma
    Anonym (t) skrev 2015-06-25 15:44:48 följande:

Du har aldrig någonsin fantiserat om någon annan än din kille? När du onanerar tänker du enbart på honom?

På vilket sätt är fantasi likvärdigt med att pulla till bilder på exempelvis sin mans bror?
  • MammAmma
    Anonym (t) skrev 2015-06-25 15:51:21 följande:

Fantasi som fantasi.

Ser ingen skillnad på en fysisk bild eller en bild i huvudet.

Oookej...
  • MammAmma

Jag utgår ifrån att alla ni män som tycker att TS överreagerar och bara borde acceptera att karln runkar till bilder på en nära anhörig till henne, skulle vara helt okej med att era egna fruar/flickvänner sitter och dreglar över bilder på era bröder/pappor/kusiner/bästa vänner och pullar till dessa.

• MammAmma
    Mongo fraan yttre rymden skrev 2015-06-26 00:14:07 följande:

Tack.

Tycker detta är lite av en storm i ett vattenglas, och många här verkar ha ett helt galet kontrollbehov.

Varför utgår alla från att han onanerat till bilderna? Kan man inte bara ha bilder på sina släktingar utan att det betyder nåt särskilt? Att det rör sig om någon slags psykologisk otrohet är ju TS (över)tolkning.

Nej, jag hade inte brytt mig särskilt mycket om min käresta gjort något liknande. Men å andra sidan förväntar jag mig inte att vi är 100% exklusiva för varandra, det hade jag tvärtom upplevt som väldigt instängt och ohälsosamt.

Så du menar att det är troligare att mannen sparat bikinibilder på fruns snygga unga släkting på datorn för att göra ett kollage till hennes födelsedag? Det kanske man skulle intalat sig om man var född igår.
  • MammAmma
    Lord Hans skrev 2015-06-26 14:06:05 följande:

Till alla er som gnäller om hur ni skulle dumpa karlskrället: 

Antagligen är ni singel men om ni inte är det så kan jag informera er om att ert eget karlskrälle har fantiserat om era vänninor, er syster och till och med er mamma många gånger. Så det är nog bara att packa väskorna nu.

Jag är välsignat singel, men jag har levt i ett 13 år långt förhållande och jag är helt medveten om att han sannolikt fantiserade om både min syster och mina väninnor, om min mamma vete fan - han hatade henne. Men han hade åtminstone den goda smaken att inte ladda ner och runka till bilder på dem. Porr - absolut, fantasier - fritt fram, spara bilder på mina släktingar och vänner att runka till - fan heller. Jag anser mig inte alls vara omöjlig när det gäller sånt, men alla har en gräns, respekteras inte den vet karln var dörren finns, hittar han inte till den visar jag mer än gärna.
  • MammAmma
    Anonym (Alltså haha) skrev 2015-06-27 14:23:18 följande:

Som sagt.. Låt inte gnällfiorna här inne få dig att lämna någon pga ett Runk. Ja var lite jävla tacksamma istället eller gift er med en arab otacksamma människor!

Det är väl fan inget att vara tacksam över, vissa av oss sätter större värde på oss själva än så. Runka till bilder på släktingar eller knulla dem - bara olika grader i helvetet.
  • MammAmma
    Anonym (Pappa32) skrev 2015-07-07 10:20:11 följande:

Trams. Män kan visst tända på t ex fruns släktingar, t ex syster.

Och tanken är fri!

Det är fortfarande skillnad på att runka till bilder och att runka till fantasier. Ingen har sagt att man inte 'får' tända på vissa personer.
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?