• Zarch

Min man runkade till min släkting?

Haskel skrev 2015-06-25 12:02:53 följande:

Ojojoj!

När jag läser den här tråden inser jag vilket fruktat äckel jag är, och hur dumpad jag borde bli.

Vid onani har jag fantiserat om betydligt "snuskigare" saker än min frus 10 år yngre släkting.

Jag låter mig inte begränsas i fantasin utan tänker på det som gör mig upphetsad i stunden.

Nu förstår jag i alla fall att kvinnor ENBART fantiserar om missionären med sin man/kille. 

Ja det kanske du borde bli så att du lär dig att veta hut.

Till TS, säg åt karln att om han inte börjar skärpa till sig och slutar upp med att respektlöst langa upp bilder på din släkting på sin dator så zappar du vidare. Att han inte ens bryr sig om att dölja bilderna säger en hel del om hur seriös han egentligen är till er relation.
  • Zarch
    Anders 386 skrev 2015-06-25 13:42:34 följande:

Jo, det är skillnad. Killen klantade sig genom att spara bilder av en bekant.

Det är sunt att reagera med ilska - men sen är det nog med det och bara att gå vidare. Det är snacket om dumpa o äckel som är att gå alldeles för långt.

Men i ett parförhållande är det väl ganska "normalt" att hamna på kollisionskurs ibland - men sen lägger man ner och går vidare. 

Håller inte med! Mesar man med vissa av er karlar så gör ni bara om skiten, om och om igen. Vidrigt beteende bör få konsekvenser.
  • Zarch
    MammAmma skrev 2015-06-25 13:53:17 följande:

Hear hear!

Ja men så är det. Är så förbannat trött på att vissa män tar sig rätten att grisa ur för att sedan när dom blir påkomna så är det den stackars frun som ska lösa och ställa skiten tillrätta. Förlåta, bearbeta och acceptera. Nej, det är inte fel att veta sitt eget värde och vägra ta skit.
  • Zarch
    MammAmma skrev 2015-06-25 14:02:34 följande:

Det spelar ingen roll, jämförelsen haltar inte. Eller menar du att om din fru kom på dig med att runka till bilder på hennes syster, att hon inte borde ta det så allvarligt, eftersom du ju visar sexuellt intresse för henne och hennes kropp också? Jag kan lova dig att hon inte skulle se det så. Emedan jag kan förstå att det nog skulle ta extra hårt på dig om din fru gjorde samma sak, eftersom hon inte är så intresserad av din kropp - som du säger- så sätter jag en peng på att det inte skulle vara mycket till tröst att tänka att hon ju åtminstone tänder på även din kropp.

• Zarch
    Fool skrev 2015-06-25 15:00:52 följande:

Tycker kvinnor gör precis samma sak när de blir påkomna med att göra något dumt, vad gäller förmågan eller oförmågan att stå för sina misstag verkar det vara ganska jämnt fördelar mellan könen. Alla verkar tycka oerhört synd om sig själva och det är nästan alltid någon eller något annats fel och allt ska glömmas och förlåtas så snabbt och smidigt som möjligt.

Det som kanske skiljer sig åt är vilka ursäkter man kommer med. 

Så kan det säkert vara, men som heterosexuell kvinna så är det ju män som har varit "huvudvärken" här.
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?