• Anonym (A)

Tjejer: Perfekt längd på killar?

Ja, tjejer, vad tycker ni är perfekt längd på en kille? Och hur långa är ni själva?

Kan ju börja själv eftersom att jag är TS ;)
    Jag är 162 cm lång, och bryr mig väl egentligen inte så mycket om killens längd. Men har jag möjlighet att välja (ok, det där lät så fel...) föredrar jag de som är något kortare. Runt 150-165 cm är perfekt enligt mig <3 Långa killar ger mig bara nackspärr, eftersom att jag själv är kortare...

• Svar på tråden Tjejer: Perfekt längd på killar?
  • MammAmma

Jag vill helst ha en över 180 cm då jag tycker att det är attraktivt med långa män, men det är inte så himla viktigt. Personlig lämplighet and all that jazz... Men jag har extremt svårt att se att jag skulle attraheras av någon under 170. Är själv 160 cm.

• Fridabladh

Jag är själv 1,75cm så jag dras till längre killar, helst runt 180-185. Tror inte jag skulle kunna bli attraherad av en kille som är kortare än mig....

• Anonym (Z)

190-195 cm är perfekt.

Jag är 161 cm själv.

• Mamori

Jag är 162 cm själv.
    Optimalt är kring 170 cm men allt mellan 155-185 är okej. Längre eller kortare än så skulle nog kännas ganska konstigt.

• Anonym (Gift)

Mellan några centimeter längre upp till absolut max 2 dm. längre. Längre män än så är inte snygga och väldigt opraktiska.  Tungan ute  Maken är 16 cm. längre.

• Kereza

Jag är 169 och kunde inte på något vis alls bry mig mindre om hur lång en eventuell partner är. Det är ungefär det minst viktiga i hela världen.

• Anonym (Gift)
    Kereza skrev 2015-06-25 22:12:42 följande:
    Jag är 169 och kunde inte på något vis alls bry mig mindre om hur lång en eventuell partner är. Det är ungefär det minst viktiga i hela världen.
    Nu blev jag nyfiken. Du menar alltså att du lika gärna kan tycka en man på 1,30 är snygg som en på 2,30? Oftast har man ju vissa preferensramar nämligen.
  • Anonym (J)

190-195, själv är jag 172 :)

• Kereza
    Anonym (Gift) skrev 2015-06-25 23:44:17 följande:
    Nu blev jag nyfiken. Du menar alltså att du lika gärna kan tycka en man på 1,30 är snygg som en på 2,30? Oftast har man ju vissa preferensramar nämligen.
    Japp, precis det menar jag (även om jag aldrig varit med någon kortare än 144, och aldrig någon längre än 203) 

Jag vet inte varför jag är så faktiskt, jag bara bryr mig inte om det yttre så mycket, utan jag går helt på lukt (och, om det handlar om längre arrangemang eller förhållanden, personlighet såklart)
  • Anonym (Gift)
    Kereza skrev 2015-06-26 00:26:22 följande:
    Japp, precis det menar jag (även om jag aldrig varit med någon kortare än 144, och aldrig någon längre än 203) 

Jag vet inte varför jag är så faktiskt, jag bara bryr mig inte om det yttre så mycket, utan jag går helt på lukt (och, om det handlar om längre arrangemang eller förhållanden, personlighet såklart)
    Du ser bortom utseendet mer än oss andra vill säga. Och då har du fler att välja på.  Flört
  • Anonym (...)

Jag är 170cm o tycker det är mest attraktivt med en man som är mellan 180 o typ 2m min karl är dock bara 173 cm så längden är inte avgörande

• attid89

Gillar karlar som ser "stora" ut. Gärna över 1,80 iaf. Min man är över 1,90 cm och ganska grov. Men jag har varit tillsammans med kortare killar också, och det har aldrig tagit slut för längden ;)

Jag är 1,65 ca. Gillar att känns mig liten...

• Anonym (g)

1,87 :-P själv är jag 1.67

• Kereza
    Anonym (Gift) skrev 2015-06-26 00:36:22 följande:
    Du ser bortom utseendet mer än oss andra vill säga. Och då har du fler att välja på.  Flört
    Kan jag inte påstå - min egen teori är att jag lärt mig se förbi utseendet just för att jag är såpass ful själv att jag inte har någon "rätt" att vara ytlig. Å andra sidan brukar jag få rätt snygga partners också, som ivrigt upprepar hur underbart det är att bli valda för sina personligheter, istället för för sina utseenden - så det jämnar ut sig :) 
  • vampyria2

Jag är 160 cm och har varit tillsammans med män som var 161 till män som är 195, längd är inget jag bryr mig om alls känns som att det finns fördelar med både långa och korta män så inget jag lägger något värde i

• anonym9996745

Jag själv är 1.70 och är väldigt nöjd över min längd, skulle inte vilja vara en cm längre eller kortare. För mig gäller det riktigt långa, bred-axlade, brunhåriga (helst snaggade) killar, har ingen aning varför men de är så läckra! Drömkille längden är runt 1.93 kanske Flört Långa killar är så "manliga", man känner sig så trygg med dom, helst ska de vara bredaxlade och lite kött på benen och gärna inte för smala, där har ni min drömkille.

Svar på tråden Tjejer: Perfekt längd på killar?