• Kereza

Tjejer: Perfekt längd på killar?

Jag är 169 och kunde inte på något vis alls bry mig mindre om hur lång en eventuell partner är. Det är ungefär det minst viktiga i hela världen.

• Kereza
    Anonym (Gift) skrev 2015-06-25 23:44:17 följande:
    Nu blev jag nyfiken. Du menar alltså att du lika gärna kan tycka en man på 1,30 är snygg som en på 2,30? Oftast har man ju vissa preferensramar nämligen.
    Japp, precis det menar jag (även om jag aldrig varit med någon kortare än 144, och aldrig någon längre än 203) 

Jag vet inte varför jag är så faktiskt, jag bara bryr mig inte om det yttre så mycket, utan jag går helt på lukt (och, om det handlar om längre arrangemang eller förhållanden, personlighet såklart)
  • Kereza
    Anonym (Gift) skrev 2015-06-26 00:36:22 följande:
    Du ser bortom utseendet mer än oss andra vill säga. Och då har du fler att välja på.  Flört
    Kan jag inte påstå - min egen teori är att jag lärt mig se förbi utseendet just för att jag är såpass ful själv att jag inte har någon "rätt" att vara ytlig. Å andra sidan brukar jag få rätt snygga partners också, som ivrigt upprepar hur underbart det är att bli valda för sina personligheter, istället för för sina utseenden - så det jämnar ut sig :) 
Svar på tråden Tjejer: Perfekt längd på killar?