• Anonym (Undrande tjej...)

Söker...

Hur i hela friden, (och framförallt var) kan man möjligtvis springa på en fullt normal, trevlig, lättsam, högst vanlig och gladlynt tjej som kan tänkas ses över ett glas vin eller två. Någon som inte är så burdus och framfusig att man ramlar av stolen eller är så sexuellt avancerad att man framstår som ett stycke fossil. Som, (om tycke uppstår) skulle vilja inleda ett förhållande vid sidan av som älskarinna.

Har under en längre tid letat med både ljus och lykta efter henne men antingen är jag både blind och ful eller så har tjejerna jag sprungit på varit fullkomliga idioter. Börjar nästan undra om jag har för högt ställda krav.

Är det någon som lyckats finna något liknande så låt mig få höra för jag börjar verkligen undra om detta ens är möjligt....

• Svar på tråden Söker...
    Anonym (Hmm) skrev 2015-06-28 17:44:19 följande:

Jaha så han vill inte alls att du ska hitta någon tjej? Vet han om det eller gör du det i smyg? ^^ Vill Du ha mer än bara sex? 

Jag har haft en tjej som kk. Att ha en kk var nog det bästa jag gjort. Det klickade på alla plan, vi umgicks bara hos varandra men pratade om ALLT möjligt och hade jätte kul! Kollade film osv osv. Men jag hade enbart henne och ingen annan under tiden då jag vill fokusera på en mer intensiv relation med bara henne i detta fall än om jag hade haft tex fem kkn. Sån är jag och alla andra får ha hur många dom vill om dom trivs med de :)

Jag vill inte ha kk när jag är tillsammansmed någon. Hade tjej innan jag och kktjejen träffades, sen så avtog det mellan henne och mig då jag träffade min nuvarande pojkvän. (Hon och jag skriver fortfarande men aldrig sexuellt utan allt annat möjligt och min kille vet om det).

Fråga gärna om det är något specifikt du undrar! :)

Nej, han vet inte om något. Tänker att det man inte vet har man inte ont av. Naturligtvis får det även gälla åt andra hållet. Jag hade också en föreställning om att leva med en och samma människa i resten av mitt liv och inte vara med någon annan men efter 15 år tillsammans så är det helt klart lite lockande med andra människor :)...Dock inte tal om att lämna min klippa.

Skulle detta komma fram får jag helt sonika stå mitt kast och skulle det visa sig att han sysselsatt sig med liknande grejer hoppas jag att jag kan hantera det, (lätt att säga nu, jag vet).

Jag är intresserad av närhet och intimitet men även av det som du beskriver, film, häng, resor och annan kul sysselsättning :)...

Ja, jag har lite frågor...

Om du och tjejen du umgicks med klickade på alla plan. Hur kommer det dig att ni inte blev ihop och tror du inte att du någon gång framöver kommer att bli sugen på en tjej igen? Och hur funkar det i praktiken med att höra av sig till förra tjejen. Jag har otroliga problem med att bara prata väder och vind med någon som jag stått nära och haft intimare relation med...slinker alltid in något olämpligt :)....
  • Anonym (Hmm)

Nej, han vet inte om något. Tänker att det man inte vet har man inte ont av. Naturligtvis får det även gälla åt andra hållet. Jag hade också en föreställning om att leva med en och samma människa i resten av mitt liv och inte vara med någon annan men efter 15 år tillsammans så är det helt klart lite lockande med andra människor :)...Dock inte tal om att lämna min klippa.

SAVAR!!

Jaha! Ja det är ju iofs sant men jag skulle inte klara av att gå i smyg xp Ja det kan ju säkert vara av intresse med något nytt när man varit tillsammans så pass länge men jag skulle nog inte gå bakom ryggen :)

Skulle detta komma fram får jag helt sonika stå mitt kast och skulle det visa sig att han sysselsatt sig med liknande grejer hoppas jag att jag kan hantera det, (lätt att säga nu, jag vet).

SAVAR!!

Ja jo man får ju hoppas att de löser sig iaf :) skulle ju vara bättre om ni kunde prata om det. Men han vet inte alls att du är intresserad av detta eller han har sagt att han inte "godkänner" det och du kör på ändå?

Jag är intresserad av närhet och intimitet men även av det som du beskriver, film, häng, resor och annan kul sysselsättning :)...

SVAR!!

Varför just en tjej om jag får fråga och inte en annan kille? :)

Om du och tjejen du umgicks med klickade på alla plan. Hur kommer det dig att ni inte blev ihop och tror du inte att du någon gång framöver kommer att bli sugen på en tjej igen? Och hur funkar det i praktiken med att höra av sig till förra tjejen. Jag har otroliga problem med att bara prata väder och vind med någon som jag stått nära och haft intimare relation med...slinker alltid in något olämpligt :)....

SVAR!!

Ja du, vi kom från ganska nyligen avslutade förhållande och vi hade det så bra spm det var att vi inte ville ta det vidare. vi ville vara nära och så trivdes vi extremt bra i "våran värld" där ingen visste något :) vi ville väl båda ha just närhet och inget mer men visst kände man att det var ngt speciellt mellan oss. Vi båda snackade ju om det men trivdes som det var och ville inte gå in i förhållanden just då.

Jo de kommer jag kanske att bli! Är bisexuell så har ju "erfarenhet" av förhållande och sex med båda könen och det är så olika och så men självklart kan man bli sugen på tjejsexet eftersom min kille inte kan ge det en tjej ger på samma sätt. Just nu trivs jag med min kille jätte bra och lockas inte av att ha en tjej i mitt liv på det sättet (men sugen kan man alltid bli men inte så pass att jag vill lämna min kille) då jag gärna har en relation åt gången oavsett om det bara är sex eller inte :)

Det fungerar bra tycker jag! :) vi pratar ju så som vi är kompisar och vi har ju sagt att om vi blir singlar så kör vi på igen ;p men klart vi kan snacka lite minnen men vi sex-smsar inte eller tar det över någon gräns. Vi vet var vi har varandra och vi får se vad som händer i framtiden, nu trivs jag oerhört iaf! :)

Anonym (Hmm) skrev 2015-06-28 19:47:21 följande:

SAVAR!!

Jaha! Ja det är ju iofs sant men jag skulle inte klara av att gå i smyg xp Ja det kan ju säkert vara av intresse med något nytt när man varit tillsammans så pass länge men jag skulle nog inte gå bakom ryggen :)

SAVAR!!

Ja jo man får ju hoppas att de löser sig iaf :) skulle ju vara bättre om ni kunde prata om det. Men han vet inte alls att du är intresserad av detta eller han har sagt att han inte "godkänner" det och du kör på ändå?

SVAR!!

Varför just en tjej om jag får fråga och inte en annan kille? :)

SVAR!!

Ja du, vi kom från ganska nyligen avslutade förhållande och vi hade det så bra spm det var att vi inte ville ta det vidare. vi ville vara nära och så trivdes vi extremt bra i "våran värld" där ingen visste något :) vi ville väl båda ha just närhet och inget mer men visst kände man att det var ngt speciellt mellan oss. Vi båda snackade ju om det men trivdes som det var och ville inte gå in i förhållanden just då.

Jo de kommer jag kanske att bli! Är bisexuell så har ju "erfarenhet" av förhållande och sex med båda könen och det är så olika och så men självklart kan man bli sugen på tjejsexet eftersom min kille inte kan ge det en tjej ger på samma sätt. Just nu trivs jag med min kille jätte bra och lockas inte av att ha en tjej i mitt liv på det sättet (men sugen kan man alltid bli men inte så pass att jag vill lämna min kille) då jag gärna har en relation åt gången oavsett om det bara är sex eller inte :)

Det fungerar bra tycker jag! :) vi pratar ju så som vi är kompisar och vi har ju sagt att om vi blir singlar så kör vi på igen ;p men klart vi kan snacka lite minnen men vi sex-smsar inte eller tar det över någon gräns. Vi vet var vi har varandra och vi får se vad som händer i framtiden, nu trivs jag oerhört iaf! :)

Nej, han vet inget om min läggning och jag önskar jag hade modet att ta upp ämnet. Jag är inte riktigt där ännu och det tror jag inte han heller är tyvärr. Vad gäller äventyr med en annan man så är det inget som intresserar mig alls då gubben min ger mig det jag vill ha, (förutom tjejdelen).

Härligt att få höra din historia och att du är nöjd, lycklig och har det bra :)...
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Undrande tjej...) skrev 2015-06-28 22:00:55 följande:

Nej, han vet inget om min läggning och jag önskar jag hade modet att ta upp ämnet. Jag är inte riktigt där ännu och det tror jag inte han heller är tyvärr. Vad gäller äventyr med en annan man så är det inget som intresserar mig alls då gubben min ger mig det jag vill ha, (förutom tjejdelen).

Härligt att få höra din historia och att du är nöjd, lycklig och har det bra :)...

Okej då är jag med! :)

Tack så mycket! Tror att det kommer lösa sig för dig trots att det kanske tar lite tid och sen att du och din man förhoppningsvis kan prata om detta i framtiden! :)
  • Anonym (Smygis)

Hur gammal är du? Är i samma situation!

• Anonym (Biet)
    Anonym (Undrande tjej...) skrev 2015-06-28 22:00:55 följande:

Är du helt säker på att han inte vet redan? Om han är bra på att känna in vad du tänker så kan det ju vara så att det inte alls skulle komma som en överraskning om du skulle berätta.
  • Anonym (Biet)
    Anonym (Undrande tjej...) skrev 2015-06-28 11:55:09 följande:

Det här var ju kul att höra. Hoppet lever, jag väljer att tolka att jag inte haft någon vidare tur och lycka i ämnet :).. Sidor har jag testat men jag blev trött av all uppvaktning av både trevliga och mindre trevliga män där bilder på könsorgan var det primära i kontakten.

Hoppas och tror, (nej förresten, vet) att jag inte döljer mig helt i min läggning eller i mitt sätt att vara. Jag undrar i och för sig om det kan vara som så att man som tjej är lite väl bortskämd och bekväm med att killar tar för sig på lite annat vis. Haha, jag tror nog själv att jag sänder ut och samlar in signaler på hög i mitt huvud. I själva verket kanske jag är så hemlig med min signaler att de är omöjliga att tyda :)....

Eftersom jag själv har ett förhållande så skulle det vara önskvärt att den jag träffar också befinner sig i ett....och bara det önskemålet har visat sig knölat till det hela...

Är det långvariga kk relationer ni fått till eller har de varit av modell kortare?

Jag är helt inne på den linjen, att killar är grymt duktiga på att jaga vad de vill ha. Med två tjejer så kan det bli att båda väntar på den andras initiativ. Tycker att det är superattraktivt med en självsäker tjej som inte tvekar inför att visa vad hon känner, det är hett :)

Äh, man skall lita på sin magkänsla, känner du av vibbar så finns de antagligen där, det är iaf min erfarenhet.

Är i ett förhållande så har inte haft någon kk-relation utanför det men jag skulle absolut annars. Eller bli tillsammans om det är rätt person, vilket jag inte har kunnat tänka mig tidigare. Brukar ha en oändlig räcka av tjejflirtar och har en rätt allvarlig en som har pågått under en tid, där skulle det kunna bli ngt om båda skulle bestämma sig för det eftersom vi är sjukt attraherade av varandra och klickar extremt.
    Anonym (Smygis) skrev 2015-06-29 00:14:54 följande:

Hur gammal är du? Är i samma situation!

Jag är 39...berätta gärna lite mer om du vill :)...
    Anonym (Biet) skrev 2015-06-29 08:28:52 följande:

Jag är helt inne på den linjen, att killar är grymt duktiga på att jaga vad de vill ha. Med två tjejer så kan det bli att båda väntar på den andras initiativ. Tycker att det är superattraktivt med en självsäker tjej som inte tvekar inför att visa vad hon känner, det är hett :)

Äh, man skall lita på sin magkänsla, känner du av vibbar så finns de antagligen där, det är iaf min erfarenhet.

Är i ett förhållande så har inte haft någon kk-relation utanför det men jag skulle absolut annars. Eller bli tillsammans om det är rätt person, vilket jag inte har kunnat tänka mig tidigare. Brukar ha en oändlig räcka av tjejflirtar och har en rätt allvarlig en som har pågått under en tid, där skulle det kunna bli ngt om båda skulle bestämma sig för det eftersom vi är sjukt attraherade av varandra och klickar extremt.

Jag håller med, det går ju så himla trögt när vi tjejer ska få till det. Skärpning på oss!! :)...

Mycket möjligt att gubben anar men tongångarna känns inte så festliga när man talar om saken rent generellt.

Det verkar ju festligt det där med attraktion när den väl infinner sig. Är det inte svårt/jobbigt :)?
  • Anonym (Smygis)
    Anonym (Undrande tjej...) skrev 2015-06-29 10:55:48 följande:
    Jag är 39...berätta gärna lite mer om du vill :)...
    Jag är 35;)
Svar på tråden Söker...