Anonym (Biet) skrev 2015-07-05 08:35:26 följande:
Jag håller med om det, har funderat på vad skillnaden är ganska mycket. Med en kille så kan jag vara lite olik och det funkar ändå, det känns ju som att man inte är så nära varandra trots att man har en connection liksom. Eller rättare sagt, jag har tyckt att jag varit nära de killar jag haft förhållanden med men i jämförelse med tjejer så är det inte så. Det blir mer intensivt och exakt för mig, mer under huden liksom. Killar är generellt mer som (låter hemskt jag vet :)) en förbrukningsvara för mig medans tjejer är det som ger mig klart mest känslor och spänning.
På senare år så har jag trillat mycket hårdare för tjejer, så som jag gjorde för killar tidigare. Så jag tänker mig att den där metoden inte kommer att funka lika bra, men jag har ju inte testat utan bara blivit intresserad av de jag har råkat träffa på i min vardag.
Visst är vi det, iallafall hittills för mig! :) Och då brukar min flirtar vara riktiga alfa-tjejer som verkligen tar för sig när det gäller annat, ändå blir det den där dansen där ingen vågar ta nästa steg :/
ja, metoden kanske inte lämpar sig när det väl kommer till tjejer :)...själv drar jag mig för dessa alfa-tjejer. Tycker att det blir lite för mycket av allt. Lite killstuk på dem på något sätt. De har har sånt behov av att hävda sig och så är de lite väl framfusiga för min smak. Det ska pladdras högt och vitt och brett om ditt och datt :)...
För egen del dras jag nog till lite mjukare och blygare damer...problemet med dessa tjejer är att de är så himla svåra att finna :)...eller rättare sagt, finna tjejer är inte svårt men att finna någon och att "klicka" med är något svårare men sen är man dock fast :)...och som du beskriver intensivitet och spänning råder.
och den där dansen...när det väl kommer till det där så skulle det vara lätt avhjälpt om man själv tog nästa steg men det är man ju också helt kass på när det väl kommer till kritan,(och så undrar man varför inget händer), så tröttsamt haha...