• Anonym (TS)

    Tjejer som är som en död fisk

    Hej!

    Har en fråga som jag och en vän diskuterade häromdagen.

    Om ni killar är tillsammans och har sex eller någon ni bara har sex med som ligger helt stilla eller inte låter ngt (eller både och) vad gör ni då? Fortsätter ni seriöst att ligga med någon som är som en död fisk?

    Och ni i förhållande med en sån person, pratar ni om det eller låter ni det bara vara, vad säger tjejen om det, vad beror det på osv?

  • Svar på tråden Tjejer som är som en död fisk
  • attid89

    Om man låter eller inte kan man kanske inte påverka. Jag låter lätt lite väl mycket och det är inte heller alltid så roligt. Speciellt inte när man är bortrest på hotell, delar en stuga med andra eller liknande. Men skall jag ligga och tänka på hur eller om jag låter tappar jag liksom känslan. Blir nog samma om det inte faller sig naturligt att låta. Jag är tex ingen hejare på dirty talk. Det blir väldigt krystat för mig ;)

    Men om någon bara ligger helt stilla och verkar uttråkad förstår jag inte riktigt vad man får ut av det. Man kan väl ligga stilla och vara tyst men ändå signalera på något vis att man är nöjd!

  • Anonym (TS)
    attid89 skrev 2015-06-29 17:29:29 följande:

    Om man låter eller inte kan man kanske inte påverka. Jag låter lätt lite väl mycket och det är inte heller alltid så roligt. Speciellt inte när man är bortrest på hotell, delar en stuga med andra eller liknande. Men skall jag ligga och tänka på hur eller om jag låter tappar jag liksom känslan. Blir nog samma om det inte faller sig naturligt att låta. Jag är tex ingen hejare på dirty talk. Det blir väldigt krystat för mig ;)

    Men om någon bara ligger helt stilla och verkar uttråkad förstår jag inte riktigt vad man får ut av det. Man kan väl ligga stilla och vara tyst men ändå signalera på något vis att man är nöjd!


    Ja när det kanske inte heller är så kul! Men klart man inte kan ligga och tänka - opps nu måste jag vara tyst.. Om inte annat kan ju sånt vara lite bra också att mannen eleör kvinnan busar pm man tex är bortrest att man måste försöka hålla tyst annars "händer bgt" om man tycker om sånt.

    Nä det är det jag menar ... Klart man kan gära det! Men syftar främst på de som inte singlar speciellt mycket.. Skulle själv kännas väldigt "konstigt" att aldrig får respons på att det jag gör för människan är skönt eller oskönt. Att man inte ligger och skriker för fulla halsar är ju inget måste men just det som du säger att det verkar lite som att person är uttråkad...
  • Anonym (Fattar aldrig gränsen)

    Tycker de e jobbigt att inte vara en död fisk i vissa ställningar, ibland "glider den ut" om båda rör sig för mycket och vissa positioner är nästan omöjliga som tjej att röra sig i. Jag har svårt att bli kåt och ens komma då jag lätt tänker för mycket under sexet.

    Däremot visas de på andra vis att jag njuter och jag är verkligen i te tyst. Enbart när jag kommer. Kan inte låta då, inte ens när jag är själv!

  • Anonym (TS)
    Anonym (Fattar aldrig gränsen) skrev 2015-06-29 18:51:37 följande:

    Tycker de e jobbigt att inte vara en död fisk i vissa ställningar, ibland "glider den ut" om båda rör sig för mycket och vissa positioner är nästan omöjliga som tjej att röra sig i. Jag har svårt att bli kåt och ens komma då jag lätt tänker för mycket under sexet.

    Däremot visas de på andra vis att jag njuter och jag är verkligen i te tyst. Enbart när jag kommer. Kan inte låta då, inte ens när jag är själv!


    Ja det är ju klart att man inte lan hoppa runt allt för mycket berodde på ställning osv osv men menar mest människor som inte ens rör sig när man kommer typ eller iprincip ALDRIG rör sig låter oavsett vad.

    Har du sagt det till din partner?

    Okej det är ju bra att du har de skönt! :D
  • Anonym (TS)
    frågandezzzz skrev 2015-06-29 20:20:16 följande:

    TSm det har aldrig hänt mig.

    men om det mot förmodan skulle hända så skulle jag ta det som att jag var riktigt kass.


    Ja i vissa fall kan det ju vara så men det kan ju också vara annat :)
  • HäckHäxan

    Död fisk. Jag hörde en man i förrgår beskriva en kvinna med orden ligga där som en klubbad säl. Sjukt jävla tråkigt jag tog på mig och gick och då kom sälen och skulle kramas. Jag bara tog bort hennes händer och sa, du vi kommer inte träffas igen så du kan sluta ta på mig tack och så gick jag! Va fan Häxan fattar du, vad är det för fel på såna kvinnor. Gillar de sex alls eller är det jag som är knäpp här?

    Du är knäpp raring absolut, men jag ställer mig samma fråga, gillar de sex alls, sen snackade vi om döda sillar och klubbade sälar ett tag och filosoferade på hur fan man ens skall veta om de gillar sex alls. Vi fick kasta in handduken och enas om att vi har ingen jävla aning, men tråkiga att knulla med är dom PUNKT!


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Inteutanproblem

    Jag är verkligen en död fisk! Ibland ;) men då är det för att vi bejakar en fetisch min man har. Och nej nej, det är inte nekrofili. Utan han tänder på dockor. Så jag spelar helt enkelt att jag är en. Vilket faktiskt är både spännande och upphetsande. Ibland är det riktigt svårt att inte låta, eller röra på sig, men den utmaningen är för mig riktigt eggande.

    Annars är det olika. Högt låter jag aldrig, men beroende på humör stönar jag olika mycket. Ibland är jag faktiskt helt tyst, men det betyder inte att jag har tråkigt/ej är sugen. Har lite svårt att hålla rätt på tankarna, så är jag tyst brukar det vara för att jag konserterar mig på hur det känns (det håller bort störande tankeflöden). Rör på kroppen gör jag i princip alltid, förutom vid de speciella tillfällena då ;)

    Men föredrar helt klart att killen styr och ställer under sexakten. Däremot kan jag tycka det är riktigt hett att vara den dominanta under förspelet.

  • FeliciaSthlm

    Precis som fd fisk vittnar om ovan så är "död fisk" ofta ett tecken på att tjejen inte är tänd/egentligen vill ha sex. Inte alltid, men jag skulle gissa att det är betydligt fler fall än vissa vill låtsas om. Ifall det handlar om samma män som ägnar sig åt tjatsex så är det garanterat "död fisk" för att hon inte är tänd. Behöver inte nämna att det är hemskt för det förstår de/ni själva om ni har ett eget samvete...

    Anyways, försökt att lyssna mer på hennes signaler, lägg mer tid på att smeka henne och annat förspel hon tycker om, och testa om det blir mindre av en död fisk då.

    Personligen tycker jag att det är förjävligt att så många kvinnor har sex för någon annan skull, men har det så i sitt förhållande kan man som man åtminstone försöka att få partnern att njuta liite mer.

  • Anonym (TS)
    Inteutanproblem skrev 2015-06-29 23:48:51 följande:

    Jag är verkligen en död fisk! Ibland ;) men då är det för att vi bejakar en fetisch min man har. Och nej nej, det är inte nekrofili. Utan han tänder på dockor. Så jag spelar helt enkelt att jag är en. Vilket faktiskt är både spännande och upphetsande. Ibland är det riktigt svårt att inte låta, eller röra på sig, men den utmaningen är för mig riktigt eggande.

    Annars är det olika. Högt låter jag aldrig, men beroende på humör stönar jag olika mycket. Ibland är jag faktiskt helt tyst, men det betyder inte att jag har tråkigt/ej är sugen. Har lite svårt att hålla rätt på tankarna, så är jag tyst brukar det vara för att jag konserterar mig på hur det känns (det håller bort störande tankeflöden). Rör på kroppen gör jag i princip alltid, förutom vid de speciella tillfällena då ;)

    Men föredrar helt klart att killen styr och ställer under sexakten. Däremot kan jag tycka det är riktigt hett att vara den dominanta under förspelet.


    Ja det kan ju vara lite spännande kanske att verkligen försöka vara stilla & tysta om man inte är det helt ich hållet i vanliga fall!

    Jaha okej! Jag är nog lite både och oavsett, tycker om att styra sexet & förspelet när jag är på humör för det, men i övrigt är det ju riktigt najs med en kille som tar över ^^
Svar på tråden Tjejer som är som en död fisk