• Anonym (TS)

Tjejer som är som en död fisk

Hej!

Har en fråga som jag och en vän diskuterade häromdagen.

Om ni killar är tillsammans och har sex eller någon ni bara har sex med som ligger helt stilla eller inte låter ngt (eller både och) vad gör ni då? Fortsätter ni seriöst att ligga med någon som är som en död fisk?

Och ni i förhållande med en sån person, pratar ni om det eller låter ni det bara vara, vad säger tjejen om det, vad beror det på osv?

• Svar på tråden Tjejer som är som en död fisk
  • HäckHäxan
    Anonym (återuppstår) skrev 2015-06-30 14:46:10 följande:
    Personligen kan jag inte få orgasm om jag inte ligger och slappnar av när han går ner på mig, så under den akten kan man väl säga att jag är lite död tills jag återuppstår vid orgasm Skrattande
    Fast det känns som en helt okej grej ändå, tror död fisk är mer att man tja är död rakt igenom oavsett vad tusan den andre gör, att man stundvis kan behöva slappna av för att tex nå orgasm osv känns inte som samma sak, det är ju mer en tillfällig grej då, helt okej enligt min mening och alldeles säkert enligt mannen som vill ge dig orgasmen också.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Urk)

Min kille ligger ofta som en fisk. Till slut tappar jag lusten och bara slutar. Oftast visar det sig att han vill ha sex, men är för lat för att själv göra något. Hett - not.

• Anonym (Fattar aldrig gränsen)

När jag däremot rider min kille ligget han helt still med armarna ut, och de är då han njuter som mest!

När han tycker de bara e bra håller han i höfterna eller rör sig med.

Tog mig ett tag att inse de då jag har väldigt dålig självkänsla och vill att han ska njuta. Han låter ingenting i sängen direkt heller så... ibland måste man bara lära känna varandra.

• Anonym (TS)
    Anonym (återuppstår) skrev 2015-06-30 14:46:10 följande:

Personligen kan jag inte få orgasm om jag inte ligger och slappnar av när han går ner på mig, så under den akten kan man väl säga att jag är lite död tills jag återuppstår vid orgasm 

jaha! inte tänkt så mycket på hur jag är den situationen men jag är ju inte stilla om det är assskönt, då blir det ju att ben skakar och man vrider & vänder lite på sig osv hehe! :)

Tack för ditt inlägg :D
  • Anonym (TS)
    Anonym (Urk) skrev 2015-06-30 14:57:46 följande:

Min kille ligger ofta som en fisk. Till slut tappar jag lusten och bara slutar. Oftast visar det sig att han vill ha sex, men är för lat för att själv göra något. Hett - not.

Jaha! :0 pratar ni om det och har han tänkt att ändra sitt beteende? Låter inte så kul..
  • Anonym (TS)
    Anonym (Fattar aldrig gränsen) skrev 2015-06-30 15:08:00 följande:

När jag däremot rider min kille ligget han helt still med armarna ut, och de är då han njuter som mest!

När han tycker de bara e bra håller han i höfterna eller rör sig med.

Tog mig ett tag att inse de då jag har väldigt dålig självkänsla och vill att han ska njuta. Han låter ingenting i sängen direkt heller så... ibland måste man bara lära känna varandra.

Ja men precis.. Alla fungerar ju olika det är ju skönt att ni vet era knappar! :)
  • Anonym (Urk)
    Anonym (TS) skrev 2015-06-30 18:41:29 följande:
    Jaha! :0 pratar ni om det och har han tänkt att ändra sitt beteende? Låter inte så kul..
    Vi har pratat om det. Jag vet inte om det kommer ändras. Jag har fört fram mitt misstycke, men han tycks alltid glömma bort det. Men det märker han sen när han blir ensam i sängen...
  • Anonym (TS)
    Anonym (Urk) skrev 2015-06-30 19:19:10 följande:

Vi har pratat om det. Jag vet inte om det kommer ändras. Jag har fört fram mitt misstycke, men han tycks alltid glömma bort det. Men det märker han sen när han blir ensam i sängen...

Fan vad tråkigt :/ Ja man saknar ju oftast det man har näre de e borta! Men ska inte behöva gå så långt tycker man ju..
  • HäckHäxan
    Anonym (Urk) skrev 2015-06-30 19:19:10 följande:
    Sluta ha sex med honom är inget alternativ eller var som en död sill själv eller halvdöd om du rider honom, håll dig en bit ovanför så han måste röra sig om han tänkt ha någon friktion alls?

Fast helt ärligt så har jag skitsvårt för att förstå hur du står ut alls. Till och med jag som har en absolut vriden syn på sex i mångt och mkt och gör enorm skillnad på sex och kärlek, skulle bli galen och fota ut karln och bara tack och hej nästa man tack!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Urk)
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 19:45:21 följande:
    Sluta ha sex med honom är inget alternativ eller var som en död sill själv eller halvdöd om du rider honom, håll dig en bit ovanför så han måste röra sig om han tänkt ha någon friktion alls?

Fast helt ärligt så har jag skitsvårt för att förstå hur du står ut alls. Till och med jag som har en absolut vriden syn på sex i mångt och mkt och gör enorm skillnad på sex och kärlek, skulle bli galen och fota ut karln och bara tack och hej nästa man tack!
    Jag har agerat död sill och då har han blivit lika sur som jag själv blivit. Sen så brukar det inte vara så att jag rider honom, utan att vi kör petting.

Äsch då. När vi har bra sex (som det oftast är) så har vi BRA sex. Han är den enda jag vill ligga med och jag älskar honom till månen och tillbaks... så han förblir min partner och liggkamrat.
Svar på tråden Tjejer som är som en död fisk