• nihka

Ni som ger pengar till tiggare, hur mycket ger ni?

Anonym (NEJ TACK!) skrev 2015-07-02 20:44:08 följande:
    Att manipulera det man citerar bryter mot FL:s regler. Tänk dig för nu!
    Jag citerar precis vilka delar som passar mig och jag ger pengar till precis vem jag vill. Vänj dig vid det!

Jag har också gett cigaretter.

• nihka
    Anonym (Sussie) skrev 2015-07-02 22:31:02 följande:
    Det är beklämmande att se hur du missuppfattar problemet.
    Delar för övrigt inte din önskan.

Är du med och sanerar och skyfflar bajs efter dem?
    Jepp. 300 i månaden till skolgång, 10 kr och 20 kr i koppen, cigaretter och nästa gång blir det pantkvitto. Bra tips i tråden!

Jag missuppfattar ingenting, men delar inte din syn.

Ja, jag bidrar till det också.
  • nihka
    Nerfherder skrev 2015-07-02 22:21:05 följande:
    Läs gärna de sista inläggen innan du svarar!!!!
    Nerfherder skrev 2015-07-02 22:30:26 följande:
    Nihka!!!!!
    Förklara vad du menar är du snäll.

• nihka
    Anonym (Sussie) skrev 2015-07-02 22:42:46 följande:
    Bra där, det sista.
    Det höjer dig en aning.
    Dina omdömen om mig är TOTALT ointressanta.
  • nihka
    Anonym (Sussie) skrev 2015-07-02 22:51:00 följande:
    Säger du det.. jaha.
    Ja. Ointressanta och dessutom irrelevanta för både denna tråd och samtliga trådar.

Jag kan svara för en till person som brukar ge 20 kronor och gärna till de som spelar musik.
  • nihka
    Anonym (NEJ TACK!) skrev 2015-07-03 00:23:15 följande:
    Jag bryr mig egentligen inte om vad du gör, men när du citerar vad jag skriver och medvetet plockar bort det som är väsentligt i tron att du plockar poäng, då blir jag klart irriterad. Att du även ger tiggarna cigaretter kan jag mycket väl förstå. Du bryr dig inte alls om dessa människor, utan gör det mest i hopp om att andra skall tycka att du gör något bra. Att hjälpa någon annan att snabbare få lungcancer, var nog det mest osmakliga jag sett dig skriva hittills.
    Jag tyckte jag plockade bort precis rätt saker. Du har inte veto på vad som är rätt och fel utan det är bara din åsikt som du presenterar som "väsentlig" fakta och du var dessutom ironisk. Gick naturligtvis fett bort. Tråkigt att du blev irriterad, men det kunde inte hjälpas.

Hobbypsykologköret tar jag också bort.

Visst, jag har gett cigaretter till vuxna rökare men jag ger mest pengar som säkert ibland kan gå till cigaretter. Det är upp till var och en om de vill röka. Jag har inga synpunkter på det mer än att om de vill sluta så är naturligtvis det jättebra.
  • nihka
    Anonym (nej) skrev 2015-07-03 10:37:28 följande:
    Nytt lågvattenmärke för dig, inte nog att du felciterar så bjuder du dom på gift?
    Hahahahahaha! Ja, tänk så många saker du skulle förbjuda om du hade någon som helst makt.

Eftersom du hänger i tråden så ger du förstås pengar till tiggare. Frågan är bara hur mycket.
  • nihka
    Anonym (NEJ TACK!) skrev 2015-07-03 17:30:52 följande:
    Plockar bort det också. Hade du något att säga om trådens ämne?
  • nihka
    Anonym (NEJ TACK!) skrev 2015-07-04 01:26:53 följande:
    Sluta stalka mig!
    Hahahaha! Stalka en person som inte anväder sitt nick utan skriver anonymt. Jo det är ju fullt möjligt *ironi*. Men du kanske menar att jag ska sluta svara på dina otrevliga inlägg adresserade till mig. Jo, det kan jag göra. Hejdå Anonym (NEJ TACK).

• nihka
    Anonym (Sussie) skrev 2015-07-04 01:32:42 följande:
    Haha! *asg*
    För du har aldrig gått ot?
    Jo då, men jag diskuterar inte personerna i tråden eftersom jag inte känner dem.

Nu satt det för första gången en tiggare utanför den lilla närmaste lokala matbutiken. Där såg det ut att gå sämre så jag får lägga lite mer tror jag. Alltid 20 isf 10-20.
  • nihka
    Anonym (Sussie) skrev 2015-07-04 20:55:12 följande:
    Äsch, ge dem ditt kort inklusive kod istället så kan de ta det de behöver.
    Snåljåp. Spöke
    Du tycker jag ska ge ännu mer. Ok jag ska fundera på det.
  • nihka
    Anonym (nej) skrev 2015-07-02 19:18:23 följande:
    Nerfherder skrev 2015-07-02 19:14:26 följande:
    Tiggaren utanför affären fick 20:- idag. Fruktansvärt hett...

Du kanske borde sluta dumma dig du också och svara på frågan framför att skräpa ner

"Min tråd"???

Hur många nick som pratar med "varandra" använder du bara i den här tråden???
  • nihka
    Anonym (Sussie) skrev 2015-07-05 00:59:29 följande:
    ?
    Ja, TS heter "Muslimsk tjej" och inte Anonym (nej) som pratar om "min tråd" - vilket föll bort när jag kopierade.
Svar på tråden Ni som ger pengar till tiggare, hur mycket ger ni?