Inlägg från: Anonym (Mjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mjo)

Sola med olja?

Anonym (Matoljan) skrev 2015-07-01 19:27:42 följande:

Idag testade jag att sola med insmörjd i raps olja, jag har väldigt, väldigt, vääääldigt svårt att bli brun, att ens få färg. Så har hört att matolja sätter fart på detta. Nu är jag röd...

Så nu undrar jag bara till er med erfarenhet om detta:

Kommer jag bli brun efter de röda och hur ofta kan man sola med rapsolja utan att de blir för skadligt?

Livsfarligt rent av..
  • Anonym (Mjo)
    OupaOupa skrev 2015-07-01 22:50:49 följande:

Sant, några få är lyckligt lottade att få den gyllenbruna tonen med mycket slit. Ville bara få TS att förstå att det är inte så vanligt bland oss som är polkagrisar mest hela tiden :) Solandet blev bättre och mer ansvarstagande för mig när jag väl hade accepterat detta faktum.

Absolut, och blir man BARA röd eller rosa så är det faktiskt snyggare att vara vit! Men som sagt, lite self-tanner (dom är bra nuförtiden, om man köper "rätt" märken) på det rosa/röda så ser man riktigt fräsch ut!
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-01 23:04:46 följande:

Absolut, och blir man BARA röd eller rosa så är det faktiskt snyggare att vara vit! Men som sagt, lite self-tanner (dom är bra nuförtiden, om man köper "rätt" märken) på det rosa/röda så ser man riktigt fräsch ut!

Ett exempel, detta räcker gott o väl för en albino som mig! ;)

Svar på tråden Sola med olja?