• Ksjsjd

Homofobi

Onödig: Som jag skrev innan, jag hade rytit till likadant mot en jobbig tjej. Och det jag sa, var inte riktat till homosexuella utan helt enkelt mot en jobbig människa. Hade jag kallat honom elaka saker riktade mot just homosexuella människor, bögjävel eller liknande så hade det vart en annan sak.

Även om det hade vart en kvinna som höll på så, så hade jag fortfarande blivit fruktasvärt äcklad av den människan. Skulle vilka veta hur du själv skulle reagera om en äldre, sliskig tjej/kille som du inte är attraherad till gjorde så mot dig.

Och som sagt, som man är det rätt svårt att ta upp sånna här saker med vakter, för då är man överkänslig, barnslig, homofob, "han har lika stor rätt att vara här även om han är homosexuell", och man har en väldigt liten procent att bli tagen på allvar.

• Ksjsjd

Och för att nu ingen ska missförstå igen, "han har lika stor rätt att vara här trots att han är homosexuell" exemplet menar inte att jag tycker att han inte var välkommen där, det var bara ett exempel. Och tilläggande så hade jag gärna velat veta vad exakt jag sa som var förnedrande mot den homosexuelle mannens läggning, "Onödig"?

• Ksjsjd

Och ber om ursäkt för de tre olika namnen, har aldrig använt familjeliv innan och är inne på telefonen, noll koll :P

Svar på tråden Homofobi