Inlägg från: SuperSuf |Visa alla inlägg
  • SuperSuf

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Hej på er!

Här kommer en annan flitig säljare och köpare på tradera som gärna hoppar in här!

Jenny28:
    Jag ska lägga ut en helt ny vinröd hängselklänning i smalspårig manchester med Nalle Puh samt en tillhörande hatt i storlek 80 inom de närmsta dagarna.

• SuperSuf

Sveasmamma: Vad är det för sängkläder?

• SuperSuf

Sveasmamma: Skoj! Ska kika sen då. Theodor behöver nya sängkläder. Fast det kanske inte var till en pojk?

• SuperSuf

Ewis: Din auktion som heter

"*NYA* 2 st Disney Nalle Puh pyjamas i stl. 6-9 mån!!!"

Vilken svensk storlek skulle du uppskatta att det är i?

• SuperSuf

Ah just det ja! 3 nya vita blöjbyxor med Bamse på också.

• SuperSuf

Satu: Jag skulle deffenitivt lägga ut allt för sig. Man tjänar mycket mer på att sälja det var för sif än som paket har jag erfarenhet av.

• SuperSuf

Ewis: Jag har länk till mina auktioner. Men än så länge finns där bara stryk på bilder. Men ska hojta till så fort jag fått upp auktionerna.

• SuperSuf

Lejån:

Jag har 2 John Lennon flaskor wideneck. En gul och en lila.

Napparn är Mam soft + 4 månader, 2 paket. I den ena är det en grön och en blå napp, och i den andra är det en rosa och en lila napp.
    Sen är det 4 paket Ulti Mam + 4 månader. Ett paket med en ljusblå och en mörkblå med zebror på tror jag, och ett annat paket med el ljusblå och en märkblå med en elefant och en bil på. Sen ett paket med en rosa med hjärtan på och en lila med en fjäril på, och det sista paketet är med en ljusrosa med en kanin på och en mörkrosa med en blomma och en nyckelpiga på.

Napphållarna är också från Mam.
    En med orange och gult snöre med 2 nallar på spännet.
    En annan med orange och gult snöre med 2 delfiner på spännet.
    Och den sista har rosa/lila och lite gult snöre med ett hjärta, en fjäril och lite blommor på spännet.

Supersöta allihopa!

• SuperSuf

Lejån: Jag tror jag lägger ut dom för en 20-25 stycket så får folk bjuda upp dom till det dom är värda!

• SuperSuf

De är vita, långärmade. Storlekarna är mellan 56 tror jag och upp till 92. Men det är jag som stryker på trycken så det är inte de äkta från typ inreda. Men såååå söta!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II