Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
FrökenW: Gör gärna det. De har varit mycket populära då jag hade massvis ute för ett par månader sedan. Barbapapa har blivit superpopulärt den senaste tiden, efter typ 30 år!!
FrökenW: Gör gärna det. De har varit mycket populära då jag hade massvis ute för ett par månader sedan. Barbapapa har blivit superpopulärt den senaste tiden, efter typ 30 år!!
Lejån:
Enligt tabellen ska en nappflaska kosta 22!!! kronor att skicka!! FY så dyrt! Napparna också! Men jag tar 11 kr i frakt för alla, tänker inte ta ut 22 kr, då lär ju ingen bjuda!
Beatrize74: Po.P är det mest populära ute. Efter det kommer FIX, Bamse, Disney osv. Det är mina erfarenheter. Bamse brukar vara jättepopulärt!
Lejån: Vad heter du på tradera?
Lejån: Hittade det!!
Snälla! Är det någon som har snabbt svar på vilken storlek 19-21 i strumpor motsvarar i vanlig storlek!? 74/80 eller 86/92?? Nån som vet lite så där jättefort?
Michanna: Tack, då lägger jag dom där.
Michanna: Mmm de e klart, men jag vet inte om det säljs bäst på kläder eller strumpor..? Har du nån erfarenhet om det?
Hihi! La ut 2 nya haklappar för en stund sedan. Det tog 4 minuter(!!) så hade jag redan fått ett bud! Sånt är så skoj!
Hm, okej. Man får inte göra reklam för sina EGNA auktioner. Hur är det med andras då? Om jag hittat en säljare som har jättefina kläder, får jag ge ut hennes alias här då? Eller gör jag reklam då? Isf är det ju reklam att ge ut hemsidor som säljer kläder också...
sveasmamma: Ja precis!! Haha! Nej jag har heller ingen aning.
Sveas mamma:
1. Det går inte! De försvinner efter hand du bjuder på fler. Superdrygt, hatar också dessa röda auktioner man inte vill ha kvar!
2. Frimärkena kan du köpa på vilket postombud/ATG-ombud du vill. Även pressbyrån.
Haha, har också sett han som ska sälja sitt nick på lunar. Jag tror det är tredje eller fjärde gången han har den uppe..